Gå til innhold

Flerbarnsmødre: Var svangerskapene veldig ulike?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Med førstemann var jeg kvalm ettermiddag/kveld når jeg var sliten til uke 14-15-16, og var 50% sykemeldt fra uke 32 fordi jeg sov ekstremt dårlig og var sliten. Ellers var jeg i fin form - var blant annet på biltur i Frankrike i uke 20-23 og sov i telt...

Denne gangen har jeg vært knallkvalm fra uke 6-18, og fikk bekkenløsning i uke 20. Med unntak av noen få uker rundt jul har jeg vært sykemeldt siden uke 6. Nå er i uke 33 og kommer meg omtrent ikke utafor døra. Sovet dårlig har jeg gjort hele tiden, som en ekstra bonus.

To jenter...

Jeg var ikke kvalm i noen av svangerskapene, men de var absolutt ulike uansett. Første svangerskap var fryd og gammen, mens andre svangerskap var TUNGT, kroppen samarbeida liksom ikke. Selv tidlig i svangerskapet måtte jeg innimellom stoppe og hente meg inn etter 20 meters gange...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...