Gå til innhold

Utenom: 40-årsdag /gave

Anbefalte innlegg

Gjest konahans

Min kjære blir 40 år snart! Jeg trenger tips til gave/å arrangere noe! Han er litt den seriøse typen, ikke sportsinteressert, betegner seg selv som kjedelig, men er glad i å reise. Han ønsker seg selvfølgelig ikke noe. Han har mange venner - men ønsker ikke å ha noe oppstyr. Tror nok han ikke liker å bli 40, han vil helst forbigå dette i stillhet. Men jeg vil jo gjerne vise at jeg setter pris på ham! Forslag?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/225357-utenom-40-%C3%A5rsdag-gave/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Elextra

Jeg ville satset på en opplevelse av et eller annet slag.

Har du råd og mulighet for å arrangere en overraskelseshelg i en storby, med fly, hotell og det hele? Og samtidig ordne barnevakt, om det er aktuelt? En sikker suksess :-).

Alternativ: Surprisefest med venner hjemme hos dere (lat som du kun har planlagt en middag for dere to, send ham bort under forberedelsene).

Hva med å invitere til 70-tallsparty? han vokste jo opp i 70-åra og hvis han ikke gleder seg til å runde de 40 kan man jo gå tilbake i tid? Noen husker 70-tallet som flowerpower, andre som soul og disco-tiden. Selv en bekjeden kar kunne hatt det litt gøy, hva?

Vi hadde det på min 30 årsdag (er året yngre enn mannen din) og det var full jubel!

Og med nære venner blir det uformellt og lite oppstyr. Kan tilogmed be venner ta med seg mat og dekke koldtbord/tapas. Last ned musikk eller børst støv av gamle LPer.

Vi hadde det hvertfall kjempegøy!

Ellers kan du jo ta han med ut å spise med noen gode venner?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...