Gå til innhold

trening morgen og kveld


Gjest fettbortevekk

Anbefalte innlegg

Gjest fettbortevekk

har en spinningsykkel i hjemmet, og lurer på om det er ok for kroppen å trene 45 min om morgenen og 45 min om kvelden? trener kondisjon/fettforbrenning

styrketrening(tung motstabd på spinningsykkelen) har jeg hver 3 dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kondisned

det kommer selvsagt an på intensiteten og hvor lenge du sykler, men det er ikke spesielt bra, fordi du trenger restitusjon. Hvor lenge er det snakk om da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kommer selvsagt an på intensiteten og hvor lenge du sykler, men det er ikke spesielt bra, fordi du trenger restitusjon. Hvor lenge er det snakk om da?

'har en spinningsykkel i hjemmet, og lurer på om det er ok for kroppen å trene 45 min om morgenen og 45 min om kvelden?'

Hvordan er det mulig å ikke få med seg hvor lenge h*n trener hver gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kondisned

'har en spinningsykkel i hjemmet, og lurer på om det er ok for kroppen å trene 45 min om morgenen og 45 min om kvelden?'

Hvordan er det mulig å ikke få med seg hvor lenge h*n trener hver gang?

ops, hehe. Har akkurat våknet. Er ikke helt i slaget i dag ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staedtler

det kommer selvsagt an på intensiteten og hvor lenge du sykler, men det er ikke spesielt bra, fordi du trenger restitusjon. Hvor lenge er det snakk om da?

45 min. i I1 på sykkel to ganger om dagen, er ikke noe problem, så lenge hun hviler imellom øktene og spiser godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trainis

Så lenge kroppen får hvile nok er det helt ok. Du kommer sikkert til å bli stiv etter er par dager, og en til to dager fri er lurt da. En annen sak er at ved å gå fra lite trening til så mye, kan det tenkes at du får litt motivasjonsproblemer. Trene to ganger per dag så og si hver dag frem til sommeren...vel, få klarer det like bra. Hva med en og halv time hver dag istedet, så kanskje gidder du å holde på i en lengre tidsperiode?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...