Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min nydelige 10 mnd gamle sønn skjærer tenner.

Dette gir meg "rush i kropp" :0)

I tillegg er jeg redd for tennene hans da, det høres jo ut som om de skal knase i stykker.

Er det mulig å få barn til å slutte med dette?

Skrevet

Vet ikke hvordan man får ham til å slutte med det, men han kan få en skinne av tannlegen til å ha i munnen, slik at han sliter på den istedenfor å slite på tennene.

Gjest tror jeg!
Skrevet

Gjør du no' nr.av det, prøver å få han til å slutte (ja, jeg så at han bare er 10mnd, men de er smartere enn vi tror) så er det mer gøy. Han slutter sikkert snart.

Skrevet

Vet ikke hvordan man får ham til å slutte med det, men han kan få en skinne av tannlegen til å ha i munnen, slik at han sliter på den istedenfor å slite på tennene.

Tviler vel på at de tilpasser slike til barn på 10 mnd...

Skrevet

Ene min holdt på med det en kort periode ved 1 års alderen.

Skrevet

Tviler vel på at de tilpasser slike til barn på 10 mnd...

OK, jeg leste selvsagt ikke innlegget nøye nok til å få meg meg alderen :)

Skrevet

OK, jeg leste selvsagt ikke innlegget nøye nok til å få meg meg alderen :)

Fort gjort!

Gjest trultemor25
Skrevet

Gjør du no' nr.av det, prøver å få han til å slutte (ja, jeg så at han bare er 10mnd, men de er smartere enn vi tror) så er det mer gøy. Han slutter sikkert snart.

Å skjære tenner gjør man da ikke bevisst? Det er noe man gjør når man sover? Vanskelig å avvenne det da.

Jeg selv har gnissa i alle år, har jeg blitt fortalt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...