Gå til innhold

Spiser dere pølser og kjøttdeig nå..?

Anbefalte innlegg

Gjest Teline
Skrevet

Tør dere spise Gildeprodukter nå? Pølser? Kjøttdeig? Har ikke kjøpt kjøttdeig på veldig lenge, pølser har jeg kjøpt andre merker enn Gilde.

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

6

• org

4

• smekka

4

• Dorthe

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Har overhodet ingen betenkeligheter med å kjøpe noe fra Gilde. Det får da være måte på hysteri.

Gjest cecil1
Skrevet

Ja, vi spiser både kjøttdeig og pølser :-)

Skrevet

Morrpølser spiser jeg svært sjelden, så det har ikke vært en aktuell problemstilling.

Men jeg spiser både kjøttdeig og vanlige pølser ja. Salami og sånt.

Gjest midia
Skrevet

Ja selvfølgelig kjøper jeg kjøttdeig og pølser m.m fra gilde!

Kjøper ikke fra andre enn gilde vi å vi gidder ikke vente i evigheter med å spise taco.Pølser må vi ha når vi er på skitur.

Skrevet

Jeg kjøper stort sett bare Gilde kjøttvarer, det er jo bare i spekepølsa de har funnet e-coli vel?

Andre kjøttvarer smaker ikke i nærheten så godt som Gilde. Bortsett fra den lokale kjøttskjæreren der kjæresten min bor - han har gode grovpølser han! Namm!

Skrevet

Kjøper ikke kjøttdeig overhodet enda, ikke fordi jeg er hysterisk men har rett og slett mistet apetitten på kjøttdeig. Har bare ikke lyst på det. Pølser kjøper jeg bare fra Prior uansett.

Gjest Baby2006
Skrevet

Me har ete pølser og kjøttdeig heile tida :-)

Skrevet

Jepp, vi spiser pølser og kjøttdeig. Men ikke Gilde pølser for de smaker pyton og det har de alltid gjort. Og karbonadedeig fra Sverige, jeg har ikke kjøpt kjøttdeig i Norge siden den ble en grå guffe.

Skrevet

Kjøper ikke kjøttdeig overhodet enda, ikke fordi jeg er hysterisk men har rett og slett mistet apetitten på kjøttdeig. Har bare ikke lyst på det. Pølser kjøper jeg bare fra Prior uansett.

Får du og noia av fargen på kjøttdeigen nå?

Skrevet

Ja, nå tør vi det.

I helga var vi buden på taco, og da spurte sønnen om det kunne være farlig. Jeg forklarte da at det farlige nå er borte, og alt var i orden.

Skrevet

Jeg kjøper stort sett bare Gilde kjøttvarer, det er jo bare i spekepølsa de har funnet e-coli vel?

Andre kjøttvarer smaker ikke i nærheten så godt som Gilde. Bortsett fra den lokale kjøttskjæreren der kjæresten min bor - han har gode grovpølser han! Namm!

Ja, hvis det er der jeg tror det er, har de riktig god mat!

Skrevet

Får du og noia av fargen på kjøttdeigen nå?

Nei, det har jeg ikke tenkt på, men har heller ikke studert den så nøye. Har bare ikke lyst på mat jeg ikke ser hva er..

Skrevet

Ser nå at det ser ut som "mini-outing" eller hva jeg skal kalle det.

Men, nei, det er det ikke. c",)

Gjest midia
Skrevet

Fugleinfluensa?

Prior har vel bare fugle pølser?

Skrevet

Fugleinfluensa?

Prior har vel bare fugle pølser?

?? Nå er jeg ikke helt med på hva du mener?

Skrevet

:o) Nam nam!

Skrevet

Ser nå at det ser ut som "mini-outing" eller hva jeg skal kalle det.

Men, nei, det er det ikke. c",)

Du sier ikke noe mer, det er jeg helt sikker på - gammel dol'er du vet du. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...