Gå til innhold

Spiser dere pølser og kjøttdeig nå..?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

6

• org

4

• smekka

4

• Dorthe

2

Mest aktive i denne tråden

Prior har vel bare pølser lagd av kalkun/kylling så da blir det fuglepølse og det kan bli fugleinfluensa dermed er ikke prior bedre valg enn Gilde ;)

Å. Litt sliten, tok ikke den i farta :) Det får så være. Som jeg skrev er jeg ikke hysterisk og prior sine pølser er BEDRE enn Gilde sine, det er derfor jeg kjøper dem. At jeg ikke spiser kjøttdeig skyldes bare at jeg ikke har lyst på -er ingen storspiser av kjøttdeig i utgangspunktet.

Prior har vel bare pølser lagd av kalkun/kylling så da blir det fuglepølse og det kan bli fugleinfluensa dermed er ikke prior bedre valg enn Gilde ;)

Har du smakt kyllingpølser!? Yak. Ikke menneskeføde spør du meg. Smaker jævlig.

Jøss! Vi spiser ikke annet vi og syns de andre pølsene smaker pjyk. Spesielt grillpølser av kylling og kalkun er smaskens :)

Har prøvd kyllingpølser et par ganger, men verken jeg eller Snuppa klarte dem. Usj.

Av vanlige pølser er det stort sett kun Gilde som har spiselige pølser synes vi, de fleste andre smaker bare salt. De (altsåp andre merker vanlige pølser) inneholder tydelig mer salt også - ungene bli vanvittig tørste av dem, mye tørstere enn etter Gilde-pølser!

Annonse

Annonse

Vi spiser pølser iblant ja, men ikke morrpølser. Det spiste vi ikke før heller.. Kjøttdeig spiser vi mindre og mindre av. Ikke fordi vi er så redde for bakterier, men vi har gått mer og mer over til kyllingkjøtt og spiser sjeldnere og sjeldnere rødt kjøtt.

Isle o'view

Ja, hvorfor ikke? Sikkert det som er tryggest å spise nå til dags... For nå kan vi være sikker at de er nøye med hygienen :)

Ja,det er ikke noe problem for meg. Det er aldri så safe å spise kjøttdeig og pølser som nå, forutsatt at de er rimelig ferske.

Lenge siden vi har spist kjøttdeig nå. Spist litt wienerpølser, men ikke fra Gilde. Har kjøpt salamipølse, men ikke fra Gilde det heller.

Vi har fått et sunnere kosthold etter E-coli-saken, for vi har kutta ut kjøttdeigen, kjøttet, kjøttkakene, ferdigpizzaen alle pølsene, kjøttpålegget, som vi spiste en god del av før.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...