Gå til innhold

Spiser dere pølser og kjøttdeig nå..?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

6

• org

4

• smekka

4

• Dorthe

2

Mest aktive i denne tråden

fei1365380229

Har prøvd kyllingpølser et par ganger, men verken jeg eller Snuppa klarte dem. Usj.

Av vanlige pølser er det stort sett kun Gilde som har spiselige pølser synes vi, de fleste andre smaker bare salt. De (altsåp andre merker vanlige pølser) inneholder tydelig mer salt også - ungene bli vanvittig tørste av dem, mye tørstere enn etter Gilde-pølser!

Salt er jo alle slags pølser, men har du virkelig smakt kyllinggrillpølser? Ungene mine vil ikke ha noe annet lenger, og jeg tror faktisk veldig mange har gått over til dem, siste grillfest i barnehagen hadde sikkert 50 % kyllinggrill.

Gjest bakter

Vi tar ingen sjangser.Kjøper kalkunpølser, og så har vi kjøpt oksekjøtt fra gård, det blir god spaghettikjøttdeig det. dessuten tror jeg det er mye sunnere. Smaker bedre gjør det også ;o)

hehe.. jeg må le.. Du tror kalkunkjøtt er 100% sikkert? og at kjøtt fra en gård som ikke blir testet i det hele tatt er sikkrere enn kjøt tpå butikk?

Folk er virkelig naive, og ikke rent lite uvitende må jeg få si.

Kjøtt er ikke farlig om det blir skikkelig stkekt og man har bra hygiene. Ingen grunn til å ikke spise kjøtt og pølser.

Annonse

hehe.. jeg må le.. Du tror kalkunkjøtt er 100% sikkert? og at kjøtt fra en gård som ikke blir testet i det hele tatt er sikkrere enn kjøt tpå butikk?

Folk er virkelig naive, og ikke rent lite uvitende må jeg få si.

Kjøtt er ikke farlig om det blir skikkelig stkekt og man har bra hygiene. Ingen grunn til å ikke spise kjøtt og pølser.

INGEN mat er 100 % sikkert, men jeg tror uansett at å kjøpe dyr rett fra gård er langt sunnere, samt at man får rene produkter. Nå kjenner vi denne bonden og føler oss rimelig trygge. Du vet hva du får, det gjør du ikke mht pølser og kjøttdeig! E-coli eller ikke.

Gjest bakter

INGEN mat er 100 % sikkert, men jeg tror uansett at å kjøpe dyr rett fra gård er langt sunnere, samt at man får rene produkter. Nå kjenner vi denne bonden og føler oss rimelig trygge. Du vet hva du får, det gjør du ikke mht pølser og kjøttdeig! E-coli eller ikke.

Hvorfor i alle dager skulle det være sunnere? Du mener kanskje økologsik mat er sunnere også du eller?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...