Gå til innhold

Hvor fort legger man på seg?


Gjest sitronella

Anbefalte innlegg

Gjest sitronella

I litt over to uker har jeg spist veldig lite pga sykdom og gått ned 3-4 kg. Har nå en bmi på 19.5, som er litt for lite.

Nå som jeg begynner å spise normalt igjen, lurer jeg på hvor mange kg jeg kan regne med å gå opp i uken ? Til bmi'en er tilbake på 20-21 der den var før jeg mistet vekt.

Jeg spiser vanligvis ganske "normalt", sunt. Er ikke så veldig storspist av meg, men tror til gjengjeld at jeg har litt lavt stoffskifte. Går turer på omkring 20 min ca annenhver dag.

Jeg vil ikke gå opp mer enn de 3-4 kg'ene (helst ikke fullt så mye heller..), og så sakte som mulig!

Noen råd?

Mvh, jente 21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kroppen søker tilbake til det den er vant med, så det vil antagelig ikke ta lang tid før du er tilbake der du er.

Aktivitetsnivå og kaloriinntak har mye å si, så til en viss grad kan du ta kontroll over dette selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sitronella

Kroppen søker tilbake til det den er vant med, så det vil antagelig ikke ta lang tid før du er tilbake der du er.

Aktivitetsnivå og kaloriinntak har mye å si, så til en viss grad kan du ta kontroll over dette selv.

Takk for opplysningene. Skal prøve å bevege meg mer enn før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...