Gå til innhold

Han slår seg selv i hodet! (5 mnd gml)

Anbefalte innlegg

sommerkreps

De siste dagene har sønnen min begynt å slå seg selv i hodet med hånda. Han slår ganske hardt, og mange ganger på rad. Dette skjer særlig når han spiser (ammer han) og han ligger på den ene siden..Noen ganger graver han seg på en måte i hodet og..akkurat som om han klør..Noen som har opplevd noe liknende? Hvis det er kløe, hva kan jeg gjøre? Noen tips til noen gode kremer el.l? Han blir jo helt rød i hodet stakkar..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/225512-han-sl%C3%A5r-seg-selv-i-hodet-5-mnd-gml/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min lille klump slo seg på rystet han. :) Men det ga seg... Min lille på 8 mnd. har klødd seg i hodet siden han var tre og en halv mnd. og klør ennå.. Klorte seg til blods, så må alltid ha kjempekorte negler på han. Kjøpte fuktighetsgivende hodebunnsgele fra cosmica (apoteket) uten parfyme. Den gjør at han klør mindre. Han våkna ofte om natta fordi han klødde og var tydelig plaga stakkars. Først brukte jeg olje og kremer, men det ble bare klin til slutt siden han har fått en del hår. Håret blir ikke klissete og fett av hodebunnsgeleen, så verdt å prøve!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...