Gjest ytrer Skrevet 4. april 2006 Skrevet 4. april 2006 Sønnen min på 6 år sier at han blir så sint når andre i klassen bråker. Han vil gjerne lese og skrive men sier han blir så forstyrret av andre elever.Han går da rett bort til de og blir sint på de. Han blir urolig av for mye støy og bråk noe som noen ganger ender i sklåsskamp. Læreren sier han er litt moraliserende på de andre. Har snakket med min sønn om dette, sagt at han ikke må bry seg om dette bråket. Men det er vel kanskje lettere sagt enn gjort? Noen som har noen råd for hva jeg kan si til min sønn? 0 Siter
Gjest efoll Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Det er jo meningen at det skal være arbeidsro i klassen! Synes læreren din svarte litt rart, det er vel i friminutter og leketimer det skal være bråk? Ta det opp med læreren en gang til, du. 0 Siter
laban Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Hva vil skje dersom han, i stedet for selv å si fra til de andre barna, sier til læreren at "nå er det så mye bråk her at jeg synes det blir vanskelig å gjøre oppgavene?" Hvis det virkelig er ordentlig urolig ofte, synes jeg læreren er litt passiv. 0 Siter
Maggi Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Hva vil skje dersom han, i stedet for selv å si fra til de andre barna, sier til læreren at "nå er det så mye bråk her at jeg synes det blir vanskelig å gjøre oppgavene?" Hvis det virkelig er ordentlig urolig ofte, synes jeg læreren er litt passiv. Glitrende svar. For det skal være lov for en liten gutt å be om arbeidsro, men gutten skal ikke være den som tar den belastningen det er å kreve det. 0 Siter
Gjest LOTUS78 Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 så fornuftig gutt du har. Håper han fortsetter slik, det er altfor mange barn som gjør det de har lyst til både på skola og hjemme. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.