Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

Vi lurer på å kjøpe trampoline til guttungen på 4 år. Med sikkerhetsnett selvfølgelig.

Men hvor stor bør den være?

For oss hadde det beste vært om diameter var ca 2,5 m, da hadde vi fått gjemt vekk trampolinen litt slik at den ikke ruvet så.

Er trampoline et bra kjøp, eller blir den bare glemt etter kort tid?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/225620-vanlig-st%C3%B8rrelse-p%C3%A5-trampoline/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sol etter regn

Vanlig størrelse på slike hagetrampoliner er vel 3.5-4 m. Jeg fikk nylig et flyveblad fra en leketøyskjede (husker ikke hvilken) - der kostet en på 4 meter ca 1200. Vil tro at sikkerhetsnettet koster ca det samme.

Vi kjøpte vår på Europris for et par år siden for ca 1200 kr. Den har holdt seg fin gjennom en vintersesong der den stod ute (!) Denne sesongen har vi demontert den da. Vi har ikke sikkerhetsnett, men har store barn da.

vår er 3.60, men ser at vel så mange har 4.0.

Vi kjøpte trampoline i fjor, og både voksne og barn hopper mye :) Vi har ikke tatt den fram enda i år, men ungene har allerede spurt etter den flere ganger.

Jeg synes det er bra mosjon for oss alle. Vi har også sikkerhetsnett. I tillegg kjører vi andre regler, som at de ikke skal være for mange på trampolinen på en gag, ikke ha andre leker enn ball med seg inn, og når de minste hopper skal ikke de store skremme dem vekk med vill hopping.

Annonse

Jeg lurer også på å kjøpe trampis i år! :o) Fikk et råd av en venninne med trampis - kjøp ikke de minste! Kjøp så stor som mulig, husk at dette er noe ungene kan ha glede av til de er tenåringer! Og vi voksne med! Så kjøp den stor nok.

Gjest midia

Brio leker kom med et flyveblad i dag å der selges trampoline på 4 meter til 1200 gjelder til 15/4.

Vet ikke om det er med fjærer eller strikk.

Vi kjøpte trampoline med strikk for noen år siden, nå skal vi kjøpe ny med fjærer for 11 åringen synes vår er kjedelig å hoppe på nå.

Annonse

Gjest trampisen

Anbefaler 4m i diam. når dere først kjøper trampoline. Tror barna lettere kan slå seg på en liten trampoline enn en stor en.

Vi har 3,6m, og ser at den er i minste laget.

Nå har prisene på trampoline inkl. sikkerhetsnett sunket i år igjen ser jeg på all reklamen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...