Gå til innhold

Anbefalte innlegg

shao bao bao

Vi har ventet i godt over to måneder på LID nå. Er det noen som har opplevd å vente så lenge i det siste? Jeg begynner å bli bekymret for at dokumentene har kommet bort...Jeg har sjekket med adopsjonsforeningen, men har ikke fått noe konkret svar, bare at LID ikke har kommet ennå.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/225653-lei-av-%C3%A5-vente-p%C3%A5-lid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

carla1365380461

Hei!

Ikke bekymre deg, det er helt vanlig. Vi sendte papirene (DTC) 14. september, og det gikk lenge før vi fikk opplyst LID. Det gikk nå minst et par måneder (?), tror jeg.

Men når opplysningen først kom, så skyldes det ikke mangel på innlogging, for LID var faktisk 19. september, bare 5 dager etter DTC.

Hold ut, LID kommer sikker med neste Kina-forsendelse! :-)

Gjest venter tredjemann

Har fortått på vår forening at LID datoen kommer rel. raskt nå.

Hvis jeg var dere ville jeg sjekket om de øvrige i samme gruppe har fått LID - og hvis det bare er dere som ikke har fått er det grunn til å sjekke videre. Hvis ingen har fått er det bare et tidsspørsmål.

Skjønner godt at du er lei av å vente. Lykke til!

Gjest bente35

Hei...her er nok en lid-venter...sendte også papirene i slutten av januar...eller var det begynnelsen av februar...? vel, håper vi får en dato og forholde oss til snart....frustrerende å se at noen får lid allerede etter et par uker...hva skyldes det mon tro?

Annonse

Heisan.

Vi ventet på LID i overkant av to måneder.

Men uansett hvor lenge du må vente på dette svaret, har ikke dette noe innvirkning på når dere ble registrert i Kina.

Vår søknad ble registrert kun to uker etter at den ble sendt fra Norge. Det er bare sånn at de sitter tydeligvis og samler opp endel saker over en periode før de sender bekreftelsen. Så LID har du sikkert fått for lenge siden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...