Gå til innhold

Å vaske utstyr før man selger.

Anbefalte innlegg

Gjest litt irritert nå
Skrevet

Nå har jeg kjøpt brukt to ganger. En vogn og et bilsete privat. Ingen av delene har blitt noe rengjort før jeg fikk det. Setet stinket skikkelig.

Vogna hadde flere flekker og ruskete og jeg betalte totusen kroner for den.

Før når jeg har kjøpt brukt har det alltid vært rengjort så godt det har latt seg gjøre, men ikke de par siste gangene. Bør man ikke forvente at det er rengjort først? Er det for mye forlangt å si på forhånd at man ønsker at det skal være rent?

Fortsetter under...

Gjest selvfølgelig .. .men
Skrevet

Du har jo ingen garanti, vet ikke hvordan du kan forsikre deg om at det er gjort når du kjøper brukt.

Ikke slit deg ut på å irritere deg over ting du absolutt ikke får gjort noe med.

Alle vil jo selvfølgelig få et rent produkt, ..... men idag har man ingen garanti for det.

Skrevet

Var jeg deg ville jeg ikke kjøpt, enkelt og greit.

Gjest Elextra
Skrevet

Selvfølgelig bør produktene være rengjort.

Men kjøpte du dem usett? Selv ville jeg aldri kjøpt brukte ting usett, med mindre jeg hadde garanti for at de var tilnærmet nye.

Skrevet

Selvsagt må ting rengjøres så godt det lar seg gjøre. Vi har alltid solgt ting som folk har kommet og hentet, så det har vært greit, og det virker som alle er fornøyd. Jeg renset ikke voksiposen min da jeg solgte den (ingen synlige flekker, og barna hadde jo alltid ligget med yttertøy i den) - men det opplyste jeg også om i annonsen jeg la ut på QXL - da må det jo være greit.

Gjest litt irritert nå
Skrevet

Selvfølgelig bør produktene være rengjort.

Men kjøpte du dem usett? Selv ville jeg aldri kjøpt brukte ting usett, med mindre jeg hadde garanti for at de var tilnærmet nye.

Jeg var nok litt rask med å kjøpe. Kjøpte setet av en person jeg kjenner så jeg tok det som en selfølge at det var ok. Merket ikke lukten før jeg hadde komt i bilen. Trodde først at det var noe søppel men oppdaget så at det var setet. Det var flekket og hadde gulp og oppkaslukt. Slikt godtar jeg nok ikke en gang til og vil nok sjekke mere grundig heretter.

Annonse

Gjest litt irritert nå
Skrevet

Brukt er brukt og blir aldri nytt...

Jeg har kjøpt brukt utstyr før som har vært helt fint. Jeg kjøper gjerne brukt for å spare på miljøet til våre barn (altså redusere bruk og kast), men ikke noe som lukter vondt. Det gjør jeg ikke igjen:)

Gjest prust
Skrevet

Vi har kjøpt noe brukt og har ikke opplevd å få skitne ting. Men du har selvfølgelig ingen garanti for at det er reingjort, med mindre du sjekker det skikkelig før du kjøper det.

At det er allmenn forlkeskikk å rengjøre salgsvarer, er vi vel alle enige om!

Gjest Calóni
Skrevet

Brukt er brukt og blir aldri nytt...

Om man skal levere inn klær til Fretex skal de også være nyvasket. Brukt er brukt, skittent er skittent ;)

Skrevet

Om man skal levere inn klær til Fretex skal de også være nyvasket. Brukt er brukt, skittent er skittent ;)

Jeg har solgt endel brukt baby/barneutstyr, og har selvfølgelig ikke levert det fra meg i skitten tilstand.

Men har mer enn en gang reagert på at mange av de som kjøper brukt skal ha et produkt som det helst ikke skal vise at har vært brukt, samtidig som de ikke kan få prutet det billig nok.

Gjest Calóni
Skrevet

Jeg har solgt endel brukt baby/barneutstyr, og har selvfølgelig ikke levert det fra meg i skitten tilstand.

Men har mer enn en gang reagert på at mange av de som kjøper brukt skal ha et produkt som det helst ikke skal vise at har vært brukt, samtidig som de ikke kan få prutet det billig nok.

Joda, det er klart. Men det var ikke det denne tråden handlet om, etter hva jeg forsto ;)

Skrevet

Joda, det er klart. Men det var ikke det denne tråden handlet om, etter hva jeg forsto ;)

Nei, det var ikke det. Min feil :-)

Annonse

Gjest Calóni
Skrevet

Nei, det var ikke det. Min feil :-)

Ja, helt og holdent. Fy skam! *flire*

Gjest abrahamsen
Skrevet

Usj...man sleger da virkelig ikke skitne ting!!!

Skrevet

Ja, helt og holdent. Fy skam! *flire*

*Bøyer nakken i skam*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...