Gjest Kinogjenger Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Jeg skal på kino i kveld. Tenker enten å se "Lange Flate Ballær" eller "Nære og Kjære". Hvilken vil du anbefale? 0 Siter
dylan1365380879 Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Har ikke sett noen av disse filmene, men lurer på om noen har sett den nye adopsjonsfilmen "Nordøst" som tar for seg illegal adopsjon i argentina? Den skal visst være veldig god, men den har ikke begynt å gå her oppe i nord ennå. 0 Siter
Noraførr Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Geisha!! Nydelig film .... syns nå jeg fra 0 Siter
fillolin Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Har ikke sett noen av disse filmene, men lurer på om noen har sett den nye adopsjonsfilmen "Nordøst" som tar for seg illegal adopsjon i argentina? Den skal visst være veldig god, men den har ikke begynt å gå her oppe i nord ennå. Den har jeg sett! Og den har gått "der oppe" i nord også - på filmfestivalen i Tromsø. Og det er en god film! Og en sterk film! Ikke minst fordi mange av de som spiller i filmen ikke er skuespillere, men mennesker som lever under de forhold filmen viser. Det er altså ikke noen underholdningsfilm akkurat, bare så en er forberedt på det. Virkeligheten som beskrives er dessverre fjernt fra Haag-konvensjonen for å si det slik... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.