Gå til innhold

brukken lillefinger?


cissa83

Anbefalte innlegg

Hei.

På volleyballtreninga traff ballen meg beint på lillefingeren. Det innerste leddet på fingeren har vore stort/hovent sidan 1.MARS. Eg har vore til røntgen 3 veker etterpå, og då såg dei ingen brudd, men dei lurte på om det hadde vore eit brudd. Eg har teipa fingeren i ettertid og har fortsatt å spelt volleyball. Det fekk eg vete at det var ikkje lurt av meg. Eg fekk beskjed om å kontakte ein fysioterapaut og få nokre øvelser eg kunne gjere med fingeren sidan den går ikkje an å bøye. Så no har eg kontakta ein fysioterapaut, og han seier at fingeren ikkje vil verte like god at. Så det synes eg er veldig kjedeleg. Er det noko meir eg kan gjere? Har du nokre andre kommentarer til meg? Evt tips!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...