Gå til innhold

Urinveisinfeksjon- forsettelse.

Anbefalte innlegg

Gjest KariKruskakli

Nå har vi vært oppe i flere timer og ikke - en- bitteliten dråpe har hun greid å presse ut.

- Jeg tror jeg må tisse, sier hun. Vi går på do. Jeg holder potte under, men nei,ingenting kommer.

Dette gjentar seg et par ganger.

- Jeg tror jeg må bæsje isteden, nei jeg tror jeg må tisse, nei bæsje...

- Bare gjør det du må gjøre du, så får vi se hva som kommer ut.(Jeg håper det skal komme litt tiss først)

- Splæsj, sier det og bare masse løs bæsj i potta.

Jeg har poppet popcorn for å få henne tørst. Ringer legen som sier at hun ikke skal ha mat og drikke, men at de skulle forsøke å ta prøver av urinen allikevel.

Så sånn er stoga just nu.

Her er det bare og smøre seg med tålmodighet.

Det positive er at hun er piggere i dag, men det var hun forsåvidt på tirsdag også, før feberen startet på nytt igjen på kvelden.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/225775-urinveisinfeksjon-forsettelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest prust

Ja hun har drukket vann, men jeg fikk nå høre at hun ikke skulle ha hverken mat eller drikke.

Det høres helt merkelig ut! Jeg er dessverre ekspert på UVI, og vet bare at det hjelper veldig å drikke masse masse masse! Har aldri hørt noe annet...

Har heldigvis ikke noen erfaring på UVI på barn.

Håper jenta di snart blir bedre!

Gjest KariKruskakli

Det høres helt merkelig ut! Jeg er dessverre ekspert på UVI, og vet bare at det hjelper veldig å drikke masse masse masse! Har aldri hørt noe annet...

Har heldigvis ikke noen erfaring på UVI på barn.

Håper jenta di snart blir bedre!

Det var fordi morgenurinen ikke skulle være forurenset av mat og drikke.

Men her ser det ikke ut til at det blir noe morgenurin:(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...