Gjest lis.os Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Har en jente på 51/2 år som vi opplever som ganske trassig.Har vært sånn de siste par mnd.Svarer frekt og ufordragelig.Går ungene gjennom en slags trassalder i den alderen. Det er som å ha "Emma tvertimot" i hus:-) 0 Siter
Rhea Silvia Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Svært kjente takter, en aldri så liten minipubertet. Og plutselig så er det over, om et årstid kanskje? 0 Siter
lambi Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Tror det er ganske så vanlig.. vi kjenner oss ihvertfall godt igjen med vår 5 åring nå. Det er en tålmodighetsprøve til tider:) 0 Siter
Mirabell Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Hun kan ha kommet i den vanskelige tiden rundt 6-årsalder. 5-årsalderen skal være den meste harmoniske tiden i et menneskes liv, men rundt 6-årsalder skal mange komme i en slags krise. Krisen går på at "jeg er visst ikke verdensmester likevel" og "er mamma og pappa virkelig glad i meg?" osv. Krisen gir seg visst aldri helt, men får en ny topp i puberteten... Jeg har en datter som er like gammel som din, og leste dette både i en "barnebok" og på nett et sted. Jeg tror snuppa mi har kommet i den litt vanskelige alderen... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.