Gå til innhold

Hvordan hjelpe barn som faller litt utenfor i skolen.

Anbefalte innlegg

Gjest LOTUS78

Jeg holder på med å skrive en praksis oppgave. Akkurat nå står jeg litt fast, men vil skrive om barn som faller utenfor den rammen som er satt for skolen. Jeg vil skrive om hvordan disse barna kan hjelpes til å utvikle seg på sine premisser, eller hvordan man kan få de inn i den rammen som er satt.

Har du noe erfaring med dette?

Jeg vil gjerne høre hva som er blitt gjort ved din skole for ditt barn eller hva du skulle ønske de gjorde for barnet, slik at h*n mestrer skolehverdagen bedre.

Fortell gjerne om barnet har noen diagnose e.l

Kanskje det er noen skoler som har lykkest med å ha et opplegg der færrest mulig er utenfor den gitte ramme.

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...