Gå til innhold

Fra barnemunn - og litt ornitologi

Anbefalte innlegg

Gjest Persille

Hihi... jeg også...

Det gjorde stor suksess da jeg fortalte at jeg hadde hugget min egen ved.

Jeg derimot fikk litt skjevt blikk da jeg fortalte at jeg hadde renovert leiligheten min selv...

Du? Har du?? gjort det? Brukte lang tid da, tenker jeg... Ikke? Vel, det ble jo helt greit da...

Th..

Fortsetter under...

Jeg har inntrykk av at mange vil vi skal være det.

Derfor var det deilig at han likte at jeg fikser ting selv.

Min kjære synes det er helt flott at jeg fikser ting selv og han vet også at jeg gjerne vil det.

Traff en fyr på nettet for et par år siden og han var helt sjokkskadet over hvor "selvstendig" jeg var. Nå var dette ikke så lenge etter at jeg hadde flyttet for meg selv og da hadde jeg spesielt stor glede av å greie meg selv. :o) Han syntes jeg var for sta og egen på det å gjøre tingene selv... Nei, det ble aldri noe mellom oss. *Hihi*

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...