mento Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Sitter og leser alt som blir skrevet her. Vi venter på godkjenning i BUF sør, og en gjør seg mange rare tanker om det store som skal skje, en eller annene gang i fremtiden. Om noen dager fyller jeg 42 år, og slik det ser ut nå, kan jeg nærne meg 44 år for jeg skal bli mor til et lite barn. Når min mann og jeg besluttet og gå for adopsjon falt alle løse brikker på plass i livet mitt, men jeg bekymret meg av og til for alderen min og det å bli en såpass gammel mor. Om dette er riktig for barnet osv. Har en sønn som snart er voksen, så barnet vil ha et nettverk selv når vi blir gamle. Dette er bare tankespinn, fra en som lengter etter barnet sitt. Vi søker Kina. 0 Siter
valmue1365380326 Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Vil bare ønske deg en god ventetid - og den som venter på noe godt osv.... Vi venter på vårt andre barn fra Colombia. Hilsen fra 0 Siter
Gjest Candice Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Heisan ! Man får litt perspektiv på ting av å følge med her inne. Jeg bekymrer meg for at jeg blir en gammel mor, og jeg blir vel 32 før vi får barnet fra Kina. Må visst revurdere den oppfatningenm ;O) Hilsen en som fikk litt å tenke på. 0 Siter
Gjest Adopterer fra Kina jeg og Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Heisan. Tenkte bare å fortelle deg at mine foreldre fikk meg da de var 44 og 46 år. Og jeg har hatt det så flott.Det var aldri noe stor sak for meg at mine foreldre var eldre enn mine venners.I dag er mine foreldre gamle, og jeg er ei voksen jente med mann og barn.Det som er synd er at mine barn ikke får ha sine besteforeldre så lenge og at de ikke er så unge og spreke som andre besteforeldre. Lykke til med adopsjnen 0 Siter
Gjest lykke til Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Vi er 43 og 47 og har to barn på 2 og 4 år. Har gått noen runder på dette med alder, skal innrømme det. Men har kommet til at jeg er ikke en gammel mamma. Jeg er ikke en spretten tjueåring, men jeg er en flott mamma med masse nyttig livserfaring som jeg skal la ungene mine få dra nytte av. Våre barn var ca. 1 1/2 år da vi fikk dem. Gled deg til og bli moden og modig mamma! 0 Siter
mento Skrevet 7. april 2006 Forfatter Skrevet 7. april 2006 Vi er 43 og 47 og har to barn på 2 og 4 år. Har gått noen runder på dette med alder, skal innrømme det. Men har kommet til at jeg er ikke en gammel mamma. Jeg er ikke en spretten tjueåring, men jeg er en flott mamma med masse nyttig livserfaring som jeg skal la ungene mine få dra nytte av. Våre barn var ca. 1 1/2 år da vi fikk dem. Gled deg til og bli moden og modig mamma! Takk for positiv tilbakemelding. Er helt enig med deg at jeg vil være en mye bedre mor nå, en for 20 år siden da jeg fikk min sønn.Har en helt annen ro i livet nå,og har lært og leve mer i nuet. Så jeg gleder meg til å se verden gjennom et lite barns øyne igjen. men akkurat det med alder er litt sårt for meg, og har ikke fortalt det til noen på arbeidet ennå. Orker ikke at "fremmende" skal mene så veldig mye om det. 0 Siter
Gjest lykke til Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Takk for positiv tilbakemelding. Er helt enig med deg at jeg vil være en mye bedre mor nå, en for 20 år siden da jeg fikk min sønn.Har en helt annen ro i livet nå,og har lært og leve mer i nuet. Så jeg gleder meg til å se verden gjennom et lite barns øyne igjen. men akkurat det med alder er litt sårt for meg, og har ikke fortalt det til noen på arbeidet ennå. Orker ikke at "fremmende" skal mene så veldig mye om det. Møt alle de fremmede med dine egne kommentarer før de rekker og si noe: "Ja, jeg er en godt voksen mamma, sånn ble det og jeg er så utrolig glad i ungen min!" Ingen som kan kritisere et slikt utsagn ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.