Gå til innhold

krystallisert urin

Gjest tror det er det som det heter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror det er det som det heter eller krystall urin. Ligner på sukker i bleien.

Noen som vet hva dette er?

Skrevet

Det er nok bleien som avgir sånne geleaktige klumper/fragmenter. De fleste bleiemerker gjør det, og skjer særlig når bleia er veldig våt.

Ikke farlig!

:-)

Skrevet

Enig med kizmiaz, det er bleien som lekker sånne krystaller. Prøv å ta hull i en tørr bleie, så får du se at den er full av "sukkerkorn". Tar du vann på det, sveller det opp noe voldsomt.

Skrevet

Minner meg på en gang jeg hadde tatt av snuppa en supertung kjempefull bleie, kastet den bortover gulvet, så eksploderte den... ;)

Skrevet

he he.. ja da har nok jeg misforstått litt ja. Høres jo sannsynlig ut det dere sier.

Takk for svar:)

Gjest en del av bleien
Skrevet

Alle "moderne" bleier består av slike små "krystaller", som trekker veldig godt væske.

Når bleien er våt, lekker den ofte slike "krystaller".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...