Gjest tror det er det som det heter Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Jeg tror det er det som det heter eller krystall urin. Ligner på sukker i bleien. Noen som vet hva dette er? 0 Siter
kizmiaz Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Det er nok bleien som avgir sånne geleaktige klumper/fragmenter. De fleste bleiemerker gjør det, og skjer særlig når bleia er veldig våt. Ikke farlig! :-) 0 Siter
kaffepiken Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Enig med kizmiaz, det er bleien som lekker sånne krystaller. Prøv å ta hull i en tørr bleie, så får du se at den er full av "sukkerkorn". Tar du vann på det, sveller det opp noe voldsomt. 0 Siter
Åsemor Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Minner meg på en gang jeg hadde tatt av snuppa en supertung kjempefull bleie, kastet den bortover gulvet, så eksploderte den... 0 Siter
Gjest tror det er det som det heter Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 he he.. ja da har nok jeg misforstått litt ja. Høres jo sannsynlig ut det dere sier. Takk for svar:) 0 Siter
Gjest en del av bleien Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Alle "moderne" bleier består av slike små "krystaller", som trekker veldig godt væske. Når bleien er våt, lekker den ofte slike "krystaller". 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.