Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg lurer sånn på hva slags ytterklær jeg skal ha med til ungene i påska! Her kjører vi fortsatt full mundur med ull og stor dress, men hvordan er det lenger sørover montro? Ungene skal være i Trondheim og ved kysten. Hva pakker jeg, O trøndere?

Fortsetter under...

Gjest Trøndera

Vi skal være ved kysten i Trøndelag i påska og tar med tynne dresser og regntøy. Under blir det nok ull på de minste, i alle fall strømpebukse og body/underskjorte. Ellers "vanlige" klær under dressene.Været er jo veldig ustabilt, så vi tar nok med tykkere ullklær og, men vinterdressene får bli hjemme.

Vi får krysse fingrene for en solfylt og varm påske. Det er i alle fall deilig nå!!!

Den siste tiden har jentene mine brukt fleece/ull og regnklær utenpå. Cherrox og luer og regnvotter.

Det er snøsmelting til tusen (takk og lov), og veldig vått.

Men det kan fremdeles bli kaldt, så jeg ville nok tatt med vinterdressen også - just in case.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...