Gå til innhold

når gir dere febernedsettende?

Anbefalte innlegg

I bhg i går sa jeg at vi var heldige da gutten vår er sjelden syk.. og det er vi for han har vært ytterst lite syk.. I dag har han vært hjemme pga feber!! Så man skal ikke si noe positivt, for da ender det som regel med det motsatte :-)

han har nå 40.1 i feber.. Mener å ha lest at man ikke burde gi febersettende så raskt fordi kroppen selv må få ordne opp på egenhånd.. de få gangene han har hatt feber tidligere så har jeg gitt han paracet for barn og feberen har gitt seg raskt..

Han har sovet mye i dag,, han er slapp, men ikke kvalm og dårlig ellers... derfor venter jeg..

Når gir dere febernedsettende?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/225974-n%C3%A5r-gir-dere-febernedsettende/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...