ihlie Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 jeg skrev og spurte dere om råd etter barnet mitt fjernet mandlene. barnet hadde feber og ble slapp. jeg snakket med sykehuset før jeg skrev til dere, fikk beskjed om at det skulle være slik. etter ha lest svarene fra dere, kontaktet jeg legevakten. vi ble sendt direkte til barneavd. så nå har barnet vært innlagt i snart en uke og er ikke skrevet ut ennå. Tusen takk til dere alle som svarte meg. 0 Siter
Mandolaika Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Stakkars dere, men så bra at du hørte på rådene du fikk her på DOL. Hvordan går det med barnet, har det fått en infeksjon etter operasjonen eller noe? God bedring uansett! 0 Siter
ihlie Skrevet 8. april 2006 Forfatter Skrevet 8. april 2006 Barnet har fått en kraftig infeksjon i sårene etter opperasjonen, som igjen har utviklet seg til lungebetennelse. barnet er ennå ikke utskrevet. så det var godt jeg ikke hørte på fagpersonene, som sa dette hørtes normalt ut, men at jeg i stedenfor hørte på dere her på DOL. takk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.