Gå til innhold

dere som husker at jeg skrev om sykt barn etter fjerning av mandlene.

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skrev og spurte dere om råd etter barnet mitt fjernet mandlene. barnet hadde feber og ble slapp. jeg snakket med sykehuset før jeg skrev til dere, fikk beskjed om at det skulle være slik. etter ha lest svarene fra dere, kontaktet jeg legevakten. vi ble sendt direkte til barneavd. så nå har barnet vært innlagt i snart en uke og er ikke skrevet ut ennå. Tusen takk til dere alle som svarte meg.

Skrevet

Stakkars dere, men så bra at du hørte på rådene du fikk her på DOL. Hvordan går det med barnet, har det fått en infeksjon etter operasjonen eller noe?

God bedring uansett!

Skrevet

Barnet har fått en kraftig infeksjon i sårene etter opperasjonen, som igjen har utviklet seg til lungebetennelse. barnet er ennå ikke utskrevet. så det var godt jeg ikke hørte på fagpersonene, som sa dette hørtes normalt ut, men at jeg i stedenfor hørte på dere her på DOL. takk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...