Gjest midia Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Sønnen har ei tann med hull i å nå har det blitt en kul på tannkjøttet ved siden av tanna. Det kommer mye "gørr" ut av kulen. Er det betennelse og må vi gjøre noe med dette raskt,tenker på påskeferie og stengt tannlege. 0 Siter
tiliti Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 ja det ville jeg absolutt gjort noe med raskt 0 Siter
Gjest baktus og karius Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Selvfølgelig må du få noen til å se på det, tannbyll er dritvondt når det virkelig tar av! 0 Siter
Gjest midia Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Selvfølgelig må du få noen til å se på det, tannbyll er dritvondt når det virkelig tar av! Ok takk for svar. Han har bare hatt litt vondt innimelom. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 ja det ville jeg absolutt gjort noe med raskt Jeg får ringe på mandag hvis det ikke blir smerter i helga da. 0 Siter
Gjest Thekla84 Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Tannkjøtt-betennelse. Det er sikkert det han har fått. Som barn fikk jeg et hull i en tann og det gikk også over i tannkjøtt-betennelse. Fikk en byll ved siden av tannen og jeg kunne faktisk presse ut gul væske, men jeg ga liksom aldri beskjed til mine foreldre, og jeg ble vant med at det var litt ubehagelig. Tror jeg må ha gått med dette 4-5 mnd hvertfall, og så datt tannen ut for det var en melketann. Og etter dette forsvant alt... men det kunne blusset opp og blitt farlig rett og slett, så ring på mandag og bestill time. Det skal også være tannlegevakt tilgjengelig hele påsken Mener selvfølgelig ikke å skremme deg på noen måte! 0 Siter
Gjest baktus og karius Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Ok takk for svar. Han har bare hatt litt vondt innimelom. Det går ofte bra lenge, og så kan det plutselig bli for j***ig vondt. (been there, done that....) Det er jo ikke akkurat dødelig da ;-) men veldig synd om det blir fryktelig vondt akkurat på en av de mest røde dagene så det er vanskelig å få hjelp! Lykke til og god bedring til småen :-) 0 Siter
mariamamma Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Stakkar! Skal dere reise bort i påsken? Hadde kontaktet tannlegevakta i morgen jeg. Skal dere på ferie? Selv om det gjør litt vondt nå kan de mer intense smertene øke fort. Og det blir kanskje ikke fullt så gøy med påskeferie.... Hadde hvertfall ringt tannlegevakta og hørt hva de anbefaler. Lykke til, god bedring og god påske! 0 Siter
Gjest midia Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Stakkar! Skal dere reise bort i påsken? Hadde kontaktet tannlegevakta i morgen jeg. Skal dere på ferie? Selv om det gjør litt vondt nå kan de mer intense smertene øke fort. Og det blir kanskje ikke fullt så gøy med påskeferie.... Hadde hvertfall ringt tannlegevakta og hørt hva de anbefaler. Lykke til, god bedring og god påske! Takker! Han vil ikke gjøre noe med det nå så vi venter å ser til over helga. Nei vi skal stort sett være hjemme så det går bra. God Påske. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Tannkjøtt-betennelse. Det er sikkert det han har fått. Som barn fikk jeg et hull i en tann og det gikk også over i tannkjøtt-betennelse. Fikk en byll ved siden av tannen og jeg kunne faktisk presse ut gul væske, men jeg ga liksom aldri beskjed til mine foreldre, og jeg ble vant med at det var litt ubehagelig. Tror jeg må ha gått med dette 4-5 mnd hvertfall, og så datt tannen ut for det var en melketann. Og etter dette forsvant alt... men det kunne blusset opp og blitt farlig rett og slett, så ring på mandag og bestill time. Det skal også være tannlegevakt tilgjengelig hele påsken Mener selvfølgelig ikke å skremme deg på noen måte! Det er en melketann som det er et stort hull i, det har vært det lenge samt at det har vært en kul der lenge også som nå har begynt å verke (kommer gul tykk krem ut) Ringer no tannlegen på mandag. 0 Siter
Gjest wexter Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Jeg ville gått til tannlegen så kjapt som mulig. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 En slik byll ville jeg sjekket ut så raskt som mulig, det betyr at en betennelse med puss har spredd seg fra tanna og er på vei ut av tannkjøttet. 0 Siter
tiliti Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Jeg får ringe på mandag hvis det ikke blir smerter i helga da. Jepp. Jeg hadde tannbyll da jeg var lita og det var snakk om at det kunne ødelegge tennene under melketennene, så det er best å få det ordnet opp i. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.