Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenker på skotøy til barna for neste vinter.

I dag så jeg sånne Sorel (?) vintersko til kr 399,-. Har noen noe erfaring med sånne? Er de verd prisen?

De virker jo flotte, da?

Skrevet

Det er bare gutten min og en til på avdelingen hans i barnehagen som ikke har slike. Alle foreldrene + barnehagepersonalet skryter hemningsløst av dem her, og vi har det _virkelig_ kaldt i perioder. Har tenkt å kjøpe inn et par til neste vinter. De er på salg her også nå:-)

Skrevet

Det er bare gutten min og en til på avdelingen hans i barnehagen som ikke har slike. Alle foreldrene + barnehagepersonalet skryter hemningsløst av dem her, og vi har det _virkelig_ kaldt i perioder. Har tenkt å kjøpe inn et par til neste vinter. De er på salg her også nå:-)

Ha - da skal jeg kjøpe sånne i morra, tonie! Ja, det skal jeg jammen!

Og takk for tipset!

Gjest amparro
Skrevet

Ha - da skal jeg kjøpe sånne i morra, tonie! Ja, det skal jeg jammen!

Og takk for tipset!

I hvilke butikker får jeg tak i dem? Bor i Vestfold.

Skrevet

I hvilke butikker får jeg tak i dem? Bor i Vestfold.

Skoringen kjøpte jeg dem på i dag.

Fine sko!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...