org Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Jeg tenker på skotøy til barna for neste vinter. I dag så jeg sånne Sorel (?) vintersko til kr 399,-. Har noen noe erfaring med sånne? Er de verd prisen? De virker jo flotte, da? 0 Siter
tonie Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Det er bare gutten min og en til på avdelingen hans i barnehagen som ikke har slike. Alle foreldrene + barnehagepersonalet skryter hemningsløst av dem her, og vi har det _virkelig_ kaldt i perioder. Har tenkt å kjøpe inn et par til neste vinter. De er på salg her også nå:-) 0 Siter
org Skrevet 7. april 2006 Forfatter Skrevet 7. april 2006 Det er bare gutten min og en til på avdelingen hans i barnehagen som ikke har slike. Alle foreldrene + barnehagepersonalet skryter hemningsløst av dem her, og vi har det _virkelig_ kaldt i perioder. Har tenkt å kjøpe inn et par til neste vinter. De er på salg her også nå:-) Ha - da skal jeg kjøpe sånne i morra, tonie! Ja, det skal jeg jammen! Og takk for tipset! 0 Siter
Gjest amparro Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Ha - da skal jeg kjøpe sånne i morra, tonie! Ja, det skal jeg jammen! Og takk for tipset! I hvilke butikker får jeg tak i dem? Bor i Vestfold. 0 Siter
org Skrevet 8. april 2006 Forfatter Skrevet 8. april 2006 I hvilke butikker får jeg tak i dem? Bor i Vestfold. Skoringen kjøpte jeg dem på i dag. Fine sko! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.