Gå til innhold

Kommer ikke inn på bokstavbarna.no!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest mamma 24-7

Aner ikke, men jeg savner sidene!! Håper noen kan legge ut litt info her.

Det har oppstått en feil, kalles vist for dnsfeil. For tiden er det slik at de fleste ikke kommer inn. Feilen er rettet, men det vil allikevel ta en tid før alle er inne igjen. Er ikke så god på dette med data jeg da, så jeg kan ikke så godt forklare hvorfor dette tar tid når feilen nå er rettet.

Men jeg kan berolige dere med at siden er i alle fall ikke lagt ned, som det kan se ut som av den meldingen noen av dere får opp når dete forsøker å komme inn der.

Alle vil etterhvert komme inn igjen.

Håper dette ble litt forståelig......

Gjest AS-mamma

Det har oppstått en feil, kalles vist for dnsfeil. For tiden er det slik at de fleste ikke kommer inn. Feilen er rettet, men det vil allikevel ta en tid før alle er inne igjen. Er ikke så god på dette med data jeg da, så jeg kan ikke så godt forklare hvorfor dette tar tid når feilen nå er rettet.

Men jeg kan berolige dere med at siden er i alle fall ikke lagt ned, som det kan se ut som av den meldingen noen av dere får opp når dete forsøker å komme inn der.

Alle vil etterhvert komme inn igjen.

Håper dette ble litt forståelig......

Håper jeg kommer inn snart!

Like før abstinensene melder seg :-)!!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...