Gå til innhold

Mannlig rollemodell

Anbefalte innlegg

Gjest enslig og kvinne

Er enslig mor til flere, merker nå at han på 12 mer og mer trenger mannlige rollemodeller eller oppmerksomhet fra menn. Han henger som en klegg på større gutter når sjansen byr seg og erter dem på seg og ønsker nok å brytes litt med, bryne krefter, litt sånt...gutteting, tenker jeg.

Men - hans egen far er nesten fraværende og sant å si ikke, definitivt ikke, en slik rollemodell jeg vil han skal ta etter i særlig stor grad.

Jeg har flere unger og jobber ganske mye for å få økonomien til å henge sammen, og har verken krefter eller tid til å gi så mye eller få ham avgårde til miljøer der han kan få vært mer maskulin. Han er dessuten vanskelig å få avgårde til organiserte aktiviteter, har sluttet på fotball og vil heller sparke med gutta på løkka.

Hva gjør jeg? Han trenger gode rollemodeller, han må bli mindre mammadalt og mer mann, men altså ikke slik som sin far. Egentlig er jeg jo også litt redd at en eller annen "busemann" kan dukke opp og skjønne at han ønsker mannekontakt og utnytte situasjonen...

Hva kan jeg gjøre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/226074-mannlig-rollemodell/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...