Gå til innhold

Barnevogn - One Tree Hill

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• jubalong70

18

• mariaflyfly

13

• annegunn

11

• amerikafareren

4

*knegg* Hvor lenge bruker de vogn egentlig? Jeg inbiller meg at Snorkfrøken foretrekker OTH framfor å gå sjøl en stund til, med sine entusiastiske "BÆÆÆÆJE MEG!" *sliten*

Det varierer nok en del, ja. Jentungen elsket vogna si... Hun husker fremdeles hvor koselig det var å bli trillet tur i voksipose...

Det aner meg at vi får overlapp :(

mariaflyfly

Det varierer nok en del, ja. Jentungen elsket vogna si... Hun husker fremdeles hvor koselig det var å bli trillet tur i voksipose...

Det aner meg at vi får overlapp :(

Ja, jeg tror nok det. Jeg inbiller meg at vi hadde med vogn til Lillemann i England da han var 4, men brukte den kun på kveldstid da han sov i den ute mens vi var på den lokale puben. :)

Annonse

Hehe, ja, hvis du bor på østlandet? ;) Har lyst på en Skip Hop, men de koster jo skjorta her! http://www.diaperbags.com/store/images/products/product_557.jpg

Ja, jeg er kjempefornøyd med vogna. Det eneste jeg har å utsette er de klipsgreiene på "kurven" under, der knakk jeg en da jeg belasta litt for mye. :(

Bor ikke på østlandet :(

Annonse

mariaflyfly

Jeg har et bilde av jentungen du må få se engang, sovende på en luftmadrass utenfor en leilighet i Hellas, sånn i ett-tida på natta eller noe i den dur... Det var visst rett før hun fylte fem.

Trodde ikke hun hadde for vane å sove allerede på den tida? ;)

Du får ikke bena opp, men ryggen går nesten helt ned.

Jeg har ikke sett den i virkeligeheten, bare på de bildene jeg viste. Men jeg synes jo at den ser ganske romslig ut.

Pris i USA med regntrekk og bumperbar er ca. 3400,- NOK.

Får en ikke beina opp?

Der tror jeg jammen meg at OTH røk ut av kanskjelisten over sportsvogner vi skal vurdere om halvannet år ;-) Ja, jeg liker å planlegge c",)

Får en ikke beina opp?

Der tror jeg jammen meg at OTH røk ut av kanskjelisten over sportsvogner vi skal vurdere om halvannet år ;-) Ja, jeg liker å planlegge c",)

Planlegging er en fin ting. Men om 1,5 år har det sikkert kommet 1000 nye vogntyper...

Takk! Er den sååå dyr i Norge? Da blir det nok mer aktuelt å kjøpe den i USA tror jeg. Men jeg kan jo ta en kikk når jeg skal til Oslo over påske!

Den kan kjøpes et par lapper billiere fra babysafe på hønefoss . Men har du vurdert denne siden . jeg har hørt at det er en bra butikk og her er regntrekket inkludert .Slik at du sparer ca 30 dollar . Forøvrig står tilbudet mitt ved lag om at jeg kjøper den for det du gir om du ikke er fornøyd . Jeg har prøvekjørt en med minsten i . Og den var super . Hun hadde i allefall ingen problemer med å sove i den . http://www.arunningstroller.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=ARS&Product_Code=MBUS06&Category_Code=MB

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...