Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger hjelp til starten på denne sangen:

....kom og bli med i leken vår, akebrett det glir så lett, hei hoppsann hvor det går, bilens vei, nei nei nei, vi drar langt av sted.....osv.

Sitter å scrapper en ake-side som jeg skal gi bort i gave imorgen, så det haster litt :o)

Skrevet

Bjelleklang

beklager:-( hang ikke med i svingene her nei, men sikkert noen på dol som kan:-)

Skrevet

Heisann!

Visst jeg ikke tar helt feil så er det en sang som en gang stod i hefter fra Trygg Trafikk, Barnas trafikk klubb eller hva det het. Er mulig jeg har den i en perm med masse sanger ol jeg har samlet gjennom noen år i barnehage, men da befinner den seg på jobb. Kan sjekke der i morgen visst ingen andre vet.

mariaflyfly
Skrevet

Var ikke det han derre onkel Lauritz som laga noen små, svarte plater for Barnas Trafikklubb, da?

Jeg tror det er andre verset du begynte på, men her er ihvertfall hele greia, fritt etter flyflys hukommelse fra hun var 5-6 år: ;)

Hei, det snør, løp på dør, finn fram kjelken din. Og bli med, vi drar avsted, med friske eplekinn. Glad og fri jubler vi akebakkens sang. Hei, av vei, her kommer jeg i bakken brei og lang.

Spark og ski, kom og bli med i leken vår! Akebrett det glir så lett, hei hoppsann hvor det går. Biles vei, nei-nei-nei, vi drar langt avsted, for i park og **** og hei, der aker vi i fred.

Faen, at jeg ikke kan bruke hukommelsen min på nyttige ting, men bare huske sånt tull! ;)

Skrevet

Var ikke det han derre onkel Lauritz som laga noen små, svarte plater for Barnas Trafikklubb, da?

Jeg tror det er andre verset du begynte på, men her er ihvertfall hele greia, fritt etter flyflys hukommelse fra hun var 5-6 år: ;)

Hei, det snør, løp på dør, finn fram kjelken din. Og bli med, vi drar avsted, med friske eplekinn. Glad og fri jubler vi akebakkens sang. Hei, av vei, her kommer jeg i bakken brei og lang.

Spark og ski, kom og bli med i leken vår! Akebrett det glir så lett, hei hoppsann hvor det går. Biles vei, nei-nei-nei, vi drar langt avsted, for i park og **** og hei, der aker vi i fred.

Faen, at jeg ikke kan bruke hukommelsen min på nyttige ting, men bare huske sånt tull! ;)

Knis, jeg husker salmevers og slike religiøse ting jeg. Det er enda verre.

mariaflyfly
Skrevet

Knis, jeg husker salmevers og slike religiøse ting jeg. Det er enda verre.

Ja, det ER faktisk verre! Men jeg imponerte på jobben på fredag da noen dro igang en quiz. Gjett hvem som svarte riktig på alle bibelspørsmåla? ;)

Skrevet

Ja, det ER faktisk verre! Men jeg imponerte på jobben på fredag da noen dro igang en quiz. Gjett hvem som svarte riktig på alle bibelspørsmåla? ;)

Du, selvfølgelig :o)

Hvorfor husker man slik dritt og glemmer ting som er viktig.

mariaflyfly
Skrevet

Du, selvfølgelig :o)

Hvorfor husker man slik dritt og glemmer ting som er viktig.

Jeg veit! Det er helt håpløst! Hva faen skal jeg huske sånt for, liksom, når jeg ikke husker NOE annet. Kjører avgårde til barnehagen med Snorkfrøkens matboks på taket, glemmer solbrillene på hue og leiter huset rundt, glemmer nøkla mine i døra på utsida når jeg kommer hjem, og til og med glemte å levere Lillemann i barnehagen den gangen. ;)

Skrevet

Jeg veit! Det er helt håpløst! Hva faen skal jeg huske sånt for, liksom, når jeg ikke husker NOE annet. Kjører avgårde til barnehagen med Snorkfrøkens matboks på taket, glemmer solbrillene på hue og leiter huset rundt, glemmer nøkla mine i døra på utsida når jeg kommer hjem, og til og med glemte å levere Lillemann i barnehagen den gangen. ;)

Uff.

Men bibelvers husker du...

*S*

Skrevet

Hihi, det er ganske sykt egentlig :o)

mariaflyfly
Skrevet

Uff.

Men bibelvers husker du...

*S*

Ja, ikke sant? De VIKTIGE tinga.. ;)

mariaflyfly
Skrevet

Hihi, det er ganske sykt egentlig :o)

Det er perverst. :(

Skrevet

Supert! Tusen takk :o)

Har ei til scrappe-side jeg skal lage senere om samme tema, så da får jeg bruke det der :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...