Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ungene digger å spise ukokt fullkorns pasta og spagetti.

Er dette farlig på noen måte?

Fortsetter under...

Gjest vioola
Skrevet

vet ikke , men når jeg var liten pleide jeg å spise nudler som ikke var kokt. OG putte krydderblanding i det. Spiste det som en type snacks.. Vet ikke hvor sunt det var. Men er da i livet enda :)

Skrevet

Hvorfor skulle det være det?

Naboen min sa det skjønner du... måtte derfor spørre noen. Men kan man få vondt i magen av å spise ukokt pasta?

Skrevet

Naboen min sa det skjønner du... måtte derfor spørre noen. Men kan man få vondt i magen av å spise ukokt pasta?

Da jeg var barn spiste vi _mye_ ukokt pasta, og fikk aldri vondt i magen.

Skrevet

vet ikke , men når jeg var liten pleide jeg å spise nudler som ikke var kokt. OG putte krydderblanding i det. Spiste det som en type snacks.. Vet ikke hvor sunt det var. Men er da i livet enda :)

Det bruker ungene mine også. Tror ikke det er farlig, jeg.

Annonse

Skrevet

Eneste jeg kan komme på er at det kan gå hardt utover tennene.

Skrevet

Det bruker ungene mine også. Tror ikke det er farlig, jeg.

Det gjør mange av ungene rundt her også.

Ifølge ernæringseksperten på foreldremøte om barn og kosthold er dette ikke sunt for barn. Veldig salt og veldig hardt for magen.

Men mager er sikkert forekjellige, da ;o)

Skrevet

Kan visstnok ese i magen, og det skal ikke være bra, men hvorfor vet jeg ikke.

Skrevet

Det gjør mange av ungene rundt her også.

Ifølge ernæringseksperten på foreldremøte om barn og kosthold er dette ikke sunt for barn. Veldig salt og veldig hardt for magen.

Men mager er sikkert forekjellige, da ;o)

Men litt en sjelden gang i blant tror jeg ikke gjør så mye.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...