Gå til innhold

Selvfølgelig måtte han bli syk nå *sukk*

Anbefalte innlegg

Gjest mildred

Min 5-åring har nærmere 40 i feber og har vondt i halsen og hoster, hvor mange dager skal han ha feber før jeg tar han til lege?

Før ventet jeg i 3 dager, men nå er det faktisk 3 år siden han har hatt feber i det hele tatt, og så måtte det selvfølgelig komme nå, rett før vi skal begynne påskeferien....

Fortsetter under...

Så dårlig timing å bli syk i påsken!

God bedring til mannen din, og håper ikke dere andre også blir smittet.

Som du vet har denne vinteren vært prega av ualminnelig mye magesjau :-((

Minstemor hadde det jo forrige uke og de to eldste har heller ikke vært helt i form. Ungene er heldigvis friske igjen nå *bank i bordet*

Jeg skal stå'n over!! Banna bein!!

Annonse

Gjest Ulvinnen

Som du vet har denne vinteren vært prega av ualminnelig mye magesjau :-((

Minstemor hadde det jo forrige uke og de to eldste har heller ikke vært helt i form. Ungene er heldigvis friske igjen nå *bank i bordet*

Jeg skal stå'n over!! Banna bein!!

"Som du vet har denne vinteren vært prega av ualminnelig mye magesjau :-(("

Ja, jeg tenkte på det! Du har min medfølelse...

Så vi får bestemme at barna er ferdige for denne gang og at du ikke får det...

Nå begynner jeg forresten på en kort mail til deg, så du får sjekke mailboksen om en stund :-)

"Som du vet har denne vinteren vært prega av ualminnelig mye magesjau :-(("

Ja, jeg tenkte på det! Du har min medfølelse...

Så vi får bestemme at barna er ferdige for denne gang og at du ikke får det...

Nå begynner jeg forresten på en kort mail til deg, så du får sjekke mailboksen om en stund :-)

Skal nok sjekke mailboksen i løpet av dagen! Litt kronglete å komme fram til min PC (på loftet) fordi loftsstua er bombardert med saker og ting fra rommet til J og E. Vi skal nemlig begynne å pusse opp rommene deres idag/imorgen (avh. litt av når sjuklingen blir frisk :-/).

Gjest Ulvinnen

Skal nok sjekke mailboksen i løpet av dagen! Litt kronglete å komme fram til min PC (på loftet) fordi loftsstua er bombardert med saker og ting fra rommet til J og E. Vi skal nemlig begynne å pusse opp rommene deres idag/imorgen (avh. litt av når sjuklingen blir frisk :-/).

Ikke legg ned for store anstrengelser. Det er ikke noe spennende jeg skriver, det er bare for å være anonym :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...