Gå til innhold

Vil ha tildeling..........snart!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skjønner deg veldig godt! Vi venter på at vi skal få beskjed om at prinsen vår skal komme til Gardermoen. Var ti uker siden tildeling på fredag så nå må det da skje noe snart!!!!!!! Skulle gjerne ha sendt deg litt tålmodighets krem men desverre har jeg igjen så lite at jeg må ha den selv.

Håper at vi begge får den etterlengtede tlf rett over påske :-)

Blessed woman x 2

Venting er noe dritt;-)

Håper det kommer en super duper telefon til deg snart:-)

Jeg ønsker meg en konvolutt fra bufetat:-).

God Påske:-)

Hei Etiopia!

Kan jeg spørre om hvilken region dere venter svar fra? Vi håper snart på svar fra region sør.

Annonse

thuva1365380402

Hei Etiopia!

Kan jeg spørre om hvilken region dere venter svar fra? Vi håper snart på svar fra region sør.

Vi fikk godkjennelse fra Region Sør i posten 1. april. Vi var godkjente 31.3. Dette er vår 2. adopsjon, og søknaden vår ble registrert hos dem 19. desember. Så de har da brukt ca. 3,5 mnd. Ikke så aller verst, selvom de hadde forespeilet 2 mnd.

Vi fikk godkjennelse fra Region Sør i posten 1. april. Vi var godkjente 31.3. Dette er vår 2. adopsjon, og søknaden vår ble registrert hos dem 19. desember. Så de har da brukt ca. 3,5 mnd. Ikke så aller verst, selvom de hadde forespeilet 2 mnd.

5 årineger er veldig forskjellige i utvikling, noen har for lange ben , noen for lange armer , noen har lopper i blodet å noen avventer hva som skjer.Noen har et klart å tydelig språk, noen her mye kleis enda . så alt en 5 åring gjør er for det meste i rute med normal utvikling.

5 årineger er veldig forskjellige i utvikling, noen har for lange ben , noen for lange armer , noen har lopper i blodet å noen avventer hva som skjer.Noen har et klart å tydelig språk, noen her mye kleis enda . så alt en 5 åring gjør er for det meste i rute med normal utvikling.

sorry.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...