Gå til innhold

svigerforeldre og avlyst besøk

Anbefalte innlegg

Gjest anonym på dette

Svigerforeldrene mine bor et langt stykke herfra, og på 6 år har de kun besøkt oss 2-3 ganger. Jeg synes ikke det skal være vårt ansvar alltid å la barna våre treffe besteforeldrene sine. Vi avlyste et besøk hos de i sommer pga at vi ikke har så god råd. De skulle komme hit om noen uker, men i dag avlyste de..... Det at de blir fornærmet burde ikke gå utover barna.De har god råd, så det er ikke pga pengene. Enda godt vi hadde dette på følelsen og ikke sa noe til barna om at de skulle komme.....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/226281-svigerforeldre-og-avlyst-bes%C3%B8k/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest anonym på dette

Hva er grunnen til at de avlyste da?

De hadde det så travelt, de har ikke råd osv. Hun jobber ikke og han får ferie da, og de har penger. De synes det er mange penger å bruke på reise (de er litt gnine), men de besøker oss veldig sjeldent synes jeg. Vi har vært oftere hos dem, og vi har slettes ikke god råd.

Annonse

Gjest Ulvinnen

Det er lett å lese mellom linjene at du ikke har noe godt forhold til svigerforeldrene dine.

Du skriver ikke hvor gamle barna dine er, men kunne det vært en ide' å sende dem alene med fly til besteforeldrene? Så kunne barnebarn og besteforeldre kose deg, dere få litt barnefri og ingen gnisninger mellom deg og svigers?

Rent økonomisk kunne dere kanskje spleise på billettene?

Gjest anonym på dette

Det er lett å lese mellom linjene at du ikke har noe godt forhold til svigerforeldrene dine.

Du skriver ikke hvor gamle barna dine er, men kunne det vært en ide' å sende dem alene med fly til besteforeldrene? Så kunne barnebarn og besteforeldre kose deg, dere få litt barnefri og ingen gnisninger mellom deg og svigers?

Rent økonomisk kunne dere kanskje spleise på billettene?

Vi måtte nok ha betalt reisen, men det sier kanskje litt at mannen min ikke ønsker å sende barna til foreldrene sine.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...