Gå til innhold

Mobil hjelp :o) (utenom tema)

Anbefalte innlegg

Hei

Siden jeg ikke får svar på åpent forum prøver jeg her hos dere :o)

Har fått meg en Sony Ericsson W9001, men den lager seg så kjappt ut, og det er visst pga av at 3G nettet står på.

Men selvom jeg bytter nett så bare kommer 3G nettet tilbake alikevel.

Noen som vet hvordan jeg kan slå av 3G funksjonen??

Står ikke noe om det i bruksanvisningen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/226353-mobil-hjelp-o-utenom-tema/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en annen SE-telefon, ikke med 3G, men GPRS. Jeg kan slå av GPRS inne på følgende menyvalg:

Settings - Connectivity (bla sidelengs for å finne denne) - Data comm. - Preferred service

Jeg har engelsk meny på min telefon, men håper du finner ut av det allikevel.

I og med at du har en annen telefon, så kan det jo hende at menyvalget heter noe helt annet på din telefon også, men verdt et forsøk.

Jeg har en annen SE-telefon, ikke med 3G, men GPRS. Jeg kan slå av GPRS inne på følgende menyvalg:

Settings - Connectivity (bla sidelengs for å finne denne) - Data comm. - Preferred service

Jeg har engelsk meny på min telefon, men håper du finner ut av det allikevel.

I og med at du har en annen telefon, så kan det jo hende at menyvalget heter noe helt annet på din telefon også, men verdt et forsøk.

Tusen takk!!!

Det lå nesten der hvor du forklarte, supert!!!

Da håper jeg batteriet varer litt lenger av gangen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...