Gå til innhold

Kina - ventetid

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ut fra artikkelen forstår en jo nå litt mer hvorfor ventetiden går opp. Ikke akkurat morsomt for de som går og venter på tildeling. Det sier seg jo selv at hvis antallet søkere har doblet seg siden 2003, og antallet barn som er frigitt for adopsjon er det samme/har gått ned - så må jo ventetiden gå opp. Synes at det har vært så lenge siden vi hørte om tildelinger her inne. Er det få kinasøkere som er her inne for øyeblikket, eller er det skrekkelig lenge siden sist det var tildelinger til de norske foreningene? Føler veldig med de som går og venter og håper at de snart får tildeling.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/226367-kina-ventetid/#findComment-1702821
Del på andre sider

Ut fra artikkelen forstår en jo nå litt mer hvorfor ventetiden går opp. Ikke akkurat morsomt for de som går og venter på tildeling. Det sier seg jo selv at hvis antallet søkere har doblet seg siden 2003, og antallet barn som er frigitt for adopsjon er det samme/har gått ned - så må jo ventetiden gå opp. Synes at det har vært så lenge siden vi hørte om tildelinger her inne. Er det få kinasøkere som er her inne for øyeblikket, eller er det skrekkelig lenge siden sist det var tildelinger til de norske foreningene? Føler veldig med de som går og venter og håper at de snart får tildeling.

Jeg er sjeldent her inne nå, fordi jeg ikke finner så mye som for meg er interessant. Jeg er heller på FUB

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/226367-kina-ventetid/#findComment-1703886
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...