Gå til innhold

Skuldersmerter


speideren

Anbefalte innlegg

For to måneder siden falt jeg på en snøglatt vei. Jeg tok meg for med høyrehånden med det resultatet at håndleddet knakk og jeg fikk store problemer med skulderen. Jeg har gått til lege i det landet jeg bor i nå. Han sier at det øverste muskelfestet(den muskelen som løfter armen rett ut fra siden) er delvis slitt ut av feste. Han sier videre at den eneste muligheten jeg har til å bli bra er operasjon. Videre, ifølge legen så krever denne operasjonen to uker på sykehuset og opp til seks måneders rehabilitering. Jeg synest at dette er ganske kraftig kost og ønsker å få en second opinion. Jeg ville tro at slike skader er ganske vanlig i Norge, spesielt i påsken, og ønsker å få et råd fra en norsk spesialist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...