Gå til innhold

A-magasinet - Advarsel "Tore-innlegg"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Løp og kjøp Aftenposten med A-magasinet i dag! Der står det en artikkel om "stjålet baby"-innslaget i Tore på sporet sist lørdag.

Skrevet

At dere orker........:)

Hva er det som er galt med å følge med i media om ting som angår dine barn?

Artikkelen i A-magasinet var meget interessant, -anbefales!

Gjest fra annet forum
Skrevet

Er det ikke link på nettet?

Gjest KinaKinaKina
Skrevet

Sorry,jeg mente bare at jeg er så lei disse Tore på sporet greiene.

Gjest anonym adoptant
Skrevet

JA, MEN SÅ HOPP OVER DE DA VEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Milde moses, kan ikke skjønne at det skal være så vanskelig.

Hilsen alvorlig irritert adoptant som syms alle burde få skrive om akkurat det de vil her inne uten at andre skal mene ditt og datt.

Skrevet

Er det ikke link på nettet?

Jeg klarer ikke å legge inn link, men hvids dere går på Aftenposten og søker på Tore på sporetr kommer artikkelen opp.

Og til dere som ikke orker lese mer om dette LA VÆR, herregud dere må være dumme som gidder å bruke tiden på noe dere da ikke bryr dere noe om.

Jer syns han skal få all pepperet som er jeg for jag kan ikke utstø den fyren, og i går sto det å lese i Aftenposten at han kunne ikke skjønne hvis noen måtte ha psykolog for å treffe slekta si, så han er ikke spesielt smart, men dette har vel NRK og hele Norge snart skjønt??

Jeg har ihvertfall gjort det å det er lenge siden også

Skrevet

Ønsker bare å si at jeg støtter deg KinaKinaKina!

Er møkk lei av disse tråene. Hadde håpet at de døde ut nå, og gleder meg til TPS blir ferdig med programma sine, så dabber det vel av her også.

Hvis man leser litt på andre forum her på dol, så ser man jo at enkelte liker å skrive her på adopsjon, for å trekke opp "hønsegården" litt, som de kaller det... og da har vi det gående her.....

Nå ble det enda et svar under denne tråen, men jeg ønsket bare å støtte KKK, du er ikke alene om å være lei!

Gjest KinaKinaKina
Skrevet

Ønsker bare å si at jeg støtter deg KinaKinaKina!

Er møkk lei av disse tråene. Hadde håpet at de døde ut nå, og gleder meg til TPS blir ferdig med programma sine, så dabber det vel av her også.

Hvis man leser litt på andre forum her på dol, så ser man jo at enkelte liker å skrive her på adopsjon, for å trekke opp "hønsegården" litt, som de kaller det... og da har vi det gående her.....

Nå ble det enda et svar under denne tråen, men jeg ønsket bare å støtte KKK, du er ikke alene om å være lei!

Heisan.Jeg tror jeg bare MÅ hoppe over alle Tore på sporet grreiene.Orker ikke all kaklingen :)

Hvor langt er dere kommet i prosessen?Når regner dere med å hente fra sør afrika?

Skrevet

Heisan.Jeg tror jeg bare MÅ hoppe over alle Tore på sporet grreiene.Orker ikke all kaklingen :)

Hvor langt er dere kommet i prosessen?Når regner dere med å hente fra sør afrika?

Vi har papirene hos bufetat, får nok ikke godkjenning før i sommer en gang.

Er for tiden mellom 5 og 10 mnd venting i SA...så vi har langt igjen å gå.

Skrevet

Hvor langt er dere?

Skrevet

Jeg leste først artikkelen i A-magasinet som handler om TPS manglende oppfølging av deltakere. Artikkelen i Aftenposten samme dag handler imidlertid mer om adopsjoner fra Colombia generelt.

Det jeg lurer på ang. artikkelen i Aftenposten er om det virkelig kan stemme at flesteparten av adopsjonenene fra Colombia er av barn der foreldrene har blitt fratatt barna? De fleste colombiaadopterte jeg kjenner har kommet enten ved hittebarnsadopsjoner eller samtykkeadopsjoner. Kan det være at journalisten har misforstått hva "barnevernsbarn" fra Colombia innebærer? Både hittebarnsadopsjoner og samtykkeadopsjoner går jo også gjennom det colombianske barnevernet... Hva tror dere?

Gjest KinaKinaKina
Skrevet

Vi har papirene hos bufetat, får nok ikke godkjenning før i sommer en gang.

Er for tiden mellom 5 og 10 mnd venting i SA...så vi har langt igjen å gå.

Vi holder på med sos rapporten.

Gjest en oppgave for hele livet, ikke bare barndom
Skrevet

Vi holder på med sos rapporten.

Jeg skjønner godt at du som er i begynnelsen av en prosess synes det er slitsomt å forholde deg til sånne ting som Tore på sporet.

Etter hvert, når barnet ditt vokser til, vil du nok kjenne det annerledes. Det er naturlig å ønske å beskytte barna sine (selv når de er blitt voksne).

Gjest KinaKinaKina
Skrevet

Jeg skjønner godt at du som er i begynnelsen av en prosess synes det er slitsomt å forholde deg til sånne ting som Tore på sporet.

Etter hvert, når barnet ditt vokser til, vil du nok kjenne det annerledes. Det er naturlig å ønske å beskytte barna sine (selv når de er blitt voksne).

Hva er det du skal beskytte barnet dit mot når det gjelder TPS?At han lager et program der de som ønsker det og har mulighet til det får hjelp til å finne sine røtter?

Det er ingen Tore på sporet som kommmer hjem til deg og drar deg med i studio og sier at dette SKAL du være med på!

Gjest takk for nå!
Skrevet

Hva er det du skal beskytte barnet dit mot når det gjelder TPS?At han lager et program der de som ønsker det og har mulighet til det får hjelp til å finne sine røtter?

Det er ingen Tore på sporet som kommmer hjem til deg og drar deg med i studio og sier at dette SKAL du være med på!

Jeg synes du er eplekjekk og uten særlig erfaring. Det er ikke TPS som er det store problemet her, Kan man ikke la det være nå.

Det virker som du er interessert i selve konflikten her og ikke selve saken.

Dette forum er ikke hva det var. Ikke et sted hvor jeg lenger søker hjelp på enkle og vanskeligere spørsmål om adopsjon slik man gjorde for ikke altfor lenge siden.

Agressivt og uthengende har det blitt her. Nå går ikke alt dette på deg, men jeg er frustrert over usakligheter og skittkasting.

Gjest KinaKinaKina
Skrevet

Jeg synes du er eplekjekk og uten særlig erfaring. Det er ikke TPS som er det store problemet her, Kan man ikke la det være nå.

Dette forum er ikke hva det var. Ikke et sted hvor jeg lenger søker hjelp på enkle og vanskeligere spørsmål om adopsjon slik man gjorde for ikke altfor lenge siden.

Agressivt og uthengende har det blitt her. Nå går ikke alt dette på deg, men jeg er frustrert over usakligheter og skittkasting.

Dette er nå engang et forum.Og jeg tror de fleste som bruker det synes det er greit at flere synspunkter kommer fram.Ikke bare de man selv ønsker å høre.Beklager hvis jeg virker " eplekjekk", det er absolutt ikke meningen.TPS er liksom ikke min kampsak, så jeg tror jeg trekker meg unna tråder der han omtales.Ha ei fortsatt fin påske.

Skrevet

"Jeg synes du er eplekjekk og uten særlig erfaring. Det er ikke TPS som er det store problemet her, Kan man ikke la det være nå. Det virker som du er interessert i selve konflikten her og ikke selve saken. Dette forum er ikke hva det var. Ikke et sted hvor jeg lenger søker hjelp på enkle og vanskeligere spørsmål om adopsjon slik man gjorde for ikke altfor lenge siden.

- takk for nå!"

Les innlegget ditt en gang til, jeg syns det er du som kommer med skittkasting og er agresiv mot KinaKinaKina.

Og en annen ting, jeg håper ikke jeg blir en overbeskyttende mor!

Vi har også et ansvar med å lære barna og bli selvstendige!

De må lære seg å takle motgang og også rasisme, barna våre kan ikke ha en beskyttende mamma, som kommer springende hver gang de møter motgang uti verden.

Gjest Var også så klok før jeg fikk barn
Skrevet

"Jeg synes du er eplekjekk og uten særlig erfaring. Det er ikke TPS som er det store problemet her, Kan man ikke la det være nå. Det virker som du er interessert i selve konflikten her og ikke selve saken. Dette forum er ikke hva det var. Ikke et sted hvor jeg lenger søker hjelp på enkle og vanskeligere spørsmål om adopsjon slik man gjorde for ikke altfor lenge siden.

- takk for nå!"

Les innlegget ditt en gang til, jeg syns det er du som kommer med skittkasting og er agresiv mot KinaKinaKina.

Og en annen ting, jeg håper ikke jeg blir en overbeskyttende mor!

Vi har også et ansvar med å lære barna og bli selvstendige!

De må lære seg å takle motgang og også rasisme, barna våre kan ikke ha en beskyttende mamma, som kommer springende hver gang de møter motgang uti verden.

Haha jeg har ikke lest alle svar osv men så at du skrev at du håpet at du ikke ble en overbeskyttende mamma osv,du venter kanskje ditt første barn?

Jeg tror nok at du blir en veldig beskyttende mor jeg. Bare at... du vet ikke helt hva det er enda..Lykke til det går så bra. selv om det ikke alltid går som det står i bøkene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...