Gå til innhold

vet ikke om riktig forum??


Gjest (Anonymous)

Anbefalte innlegg

Gjest (Anonymous)

her bare forbinnelser tisser ????

MIn sønn snart 9 år og hadde i perioder avførning i" buksen" og dvs 2-4 ganger løpe i 14 dager.

sønn sier noe "attid" uheldig og klare ikke åpen glidelås..

men jeg se det var ikke nettopp men lenger stundt..(men jeg kan se forskjellig f.eks diare).

jeg tenker selv kanskje han leker med kamerater og gidder ikke gå hjem og toalett . Isenfor blir avførning i buksen og forsetter leker.. noen ganger truser ble gjemse da jeg fant via husvask og flere stedet...

jeg lure på noe samme opplever her-omtrent..

Min sønn er fin gutt og har masse kamerater. jeg ser ikke noe ligge galt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siri Harket, uroterapeut

Til Anonymus I dette forum er det helst barn som tisser på seg på dag- og natt. Men jeg tror jeg vil si at dere bør ha faste dotider på barnet.Dersom han står når han tisser er det lurt å innføre sitting minst en gang pr dag i tillegg til når han står å tisser.

Du kan også stille spørsmålet ditt i forum for barnemedisin.Der kan de evt. si noe om det bør undersøkes årsaken til dette, eller om det bare er dårlige dovaner som en del barn har, uten at vi vet årsaken til det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...