Gå til innhold

Blødning etter fødsel

Anbefalte innlegg

Gjest Dolly26

I dag er det 12 dager siden jeg fødte..I noen dager har det kun kommet brunt og så gikk det over til nesten vanlig

utflod i går,og i dag blør jeg friskt blod..Er dette normalt??

Vet man blør noen uker etterpå,

men det så jo ut til å slutte også begynner det på nytt igjen..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/226607-bl%C3%B8dning-etter-f%C3%B8dsel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pass på mengden av blod. Hvis du blør unormalt mye så bør du høre med sykehuset.

Selv begynte jeg å blø alt for mye og det holdt på å gå galt. Men jeg hører sikkert til unntakene da. Morkaka åpnet seg igjen på meg.

Morkaka åpnet seg igjen?

Morkaka forsvinner ut rett etter fødsel.

Eller mener du at livmora åpnet seg igjen? Den er jo litt åpen hele tida i ettertid. Eller var det såret inni livmora som blødde mer enn normalt etterpå?

Ble litt nysgjerrig på hva som egentlig skjedde med deg.

Annonse

Gjest pass på mengden

Morkaka åpnet seg igjen?

Morkaka forsvinner ut rett etter fødsel.

Eller mener du at livmora åpnet seg igjen? Den er jo litt åpen hele tida i ettertid. Eller var det såret inni livmora som blødde mer enn normalt etterpå?

Ble litt nysgjerrig på hva som egentlig skjedde med deg.

Ja, jeg mente selvsagt livmora.

Vil ikke gå i detalj, da det kan skremme gravide som er engstelige for fødsel.

Men det som er viktig med livmora er at den holder seg lukket, hvis den åpner seg igjen så kan man i verste fall forblø. Hvis man får hjelp fort så kan blødningen stoppes med medikamenter eller i siste instans ved at livmora fjernes.

Det var kortversjonen her på dol.

Ja, jeg mente selvsagt livmora.

Vil ikke gå i detalj, da det kan skremme gravide som er engstelige for fødsel.

Men det som er viktig med livmora er at den holder seg lukket, hvis den åpner seg igjen så kan man i verste fall forblø. Hvis man får hjelp fort så kan blødningen stoppes med medikamenter eller i siste instans ved at livmora fjernes.

Det var kortversjonen her på dol.

Bra at det gikk fint med deg. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...