Gjest eljo Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Det er sååå irriterende! Noen som husker hvordan man holdt på da man var ung og idiot og kjørte alt for lenge bil om natta, og satt og kløp seg og dunket seg i hodet og stakk hodet ut av vinduet for ikke å sovne på veien? Omtrent sånn holder femåringen på om kvelden. Han er så trøtt at øynene "vingler", men han vrir og vender seg, dunker seg i hodet, sitter opp i senga, bråker med ting og herjer - og på meg virker det akkurat sånn, at han bare _ikke_vil_sove_!! Forferdelig slitsomt for oss, han blir jo sliten hele dagen etter, for han skal jo opp til morgenbarnetv og våkner dermed kl 7 om morgenen, og så har vi det gående. Og om kvelden er det altså kul umulig å få ham til å sovne. En ting er at han er i seng klokka 1930 senest, og han holder seg stort sett i senga, bortsett fra et par gjesteopptredener for nattakos eller noe han bare må si, men når han holder på sånn så sover han ikke før over 21 likevel. Jeg blir snart sprø, er sliten selv og trenger noen få timer for meg selv om kvelden i det minste!!! Det hører med til historien at vi hører ham godt fra stua, det er ikke bare å lukke døra og late som ingenting. Jeg blir stressa av 1. lyden og 2. å vite at i morra er han fryktelig slitsom igjen, sannsynligvis på grunn av kronisk lite søvn. Hjælp. Si at det pleier å gå over fort!! ;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/226714-holder-seg-selv-v%C3%A5ken/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.