Gå til innhold

Hva har dere gjort i dag på påskeaften da?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Og sneiper og tomflasker eller bokser har en tendens til å dukke opp hos oss som hverken røyker eller drekk! ;p

hehe masse tomflasker/bokser her også, men vi grenser i øst til en trafikkert riksvei:-)

rydder langs tomta hele året:-)

ellers er det skog på alle kanter her....

Her har det regna og blåst hele dagen så noe utfart ble det ikke.

Har vært på cubus å kjøpt meg en topp og så har vi vært på Kino for så å avslutte kvelden med å ta igjen tv programmene vi gikk glipp av på internett og så har vi hatt ost og kjeks.

Satser på bedre vær i morgen for da blir det skitur.

Gjest Såpe serie

Hørtes koselig ut det med å sitte på stranda! :)

Vi begynner å lengte etter sol, sommer,strand og ferie her også.

Det er koselig og være sammen med mann og barn, men ikke fullt så koselig med resten av slekta synes jeg.

Men så har jeg sikkert en veldig spesiell slekt også tror jeg (på min side altså), skikkelig kranglefanter og intrigemakere! :)

Det var noe kjent med den slektsbeskrivelsen. Vi er vel ikke i slekt he he

Gjest nikkeikke

Vi dro med minstemann på 5 måneder til Strømstad, handlet masse bra vin på polet, spiste på en hyggelig kafe, handlet mer på Svinesund, dro innom landstedet for å se om alt var OK etter vinteren, satt ute i sola med nystekte pizza, dirigerte felling av noen store trær, snakket med noen hyttenaboer, dro til Badeland i Sarpsborg hvor minstemann koste seg i vannet for første gang en halvtimes tid, fylte opp med billig bensin og rakk hjem til "Tore på sporet" før vi pakket ut og fylte opp kjøleskap og fryseboks. I morgen blir det å legge på sommerdekk!!!!

Annonse

Gjest KariKruskakli

Vi dro med minstemann på 5 måneder til Strømstad, handlet masse bra vin på polet, spiste på en hyggelig kafe, handlet mer på Svinesund, dro innom landstedet for å se om alt var OK etter vinteren, satt ute i sola med nystekte pizza, dirigerte felling av noen store trær, snakket med noen hyttenaboer, dro til Badeland i Sarpsborg hvor minstemann koste seg i vannet for første gang en halvtimes tid, fylte opp med billig bensin og rakk hjem til "Tore på sporet" før vi pakket ut og fylte opp kjøleskap og fryseboks. I morgen blir det å legge på sommerdekk!!!!

Kanskje vi er hyttenaboer?:)

Ikke jeg heller.

Jeg orker ikke å se på Tv. Mannen min og sønnen min ligger i senga og ser på Harry Potter og jeg vet ikke hva jeg skal finne akkurat nå.

Blir til at jeg sitter her og trykker og trykker for å se om det har skjedd noe spennende de siste dagene, men det ser heller dårlig ut.

Håper det blir mer spenning og action her neste uke!!;)

Annonse

Gjest Mindin

Det var noe kjent med den slektsbeskrivelsen. Vi er vel ikke i slekt he he

Det kan godt hende, for hvem vet hvem som skjuler seg bak dolnickene?

Du får legge ut noen hint da vet du! ;)

Såpeserie er en mild beskrivelse av min slekt forresten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...