Gå til innhold

Klokken er 04:50 og jeg sitter her med tannverk :(

Anbefalte innlegg

Har stått på venteliste i 2 år for å få fjernet visdomstenner, de må oppereres vekk :(

Tredje gangen jeg får infeksjon, må vel få ny antibiotikakur og litt sterkere smertestillans i morgen.

Men akkurat nå er det skikkelig vondt....

Da er det jammen godt å ha DOL og internett når man ikke får sove.

Fortsetter under...

Stakkars deg da. Jeg lider bare av søvnløshet jeg, og da har jeg jo ingenting å klage på i forhold til deg. Kjeder vettet av meg og fyller opp trådene over de 100 siste.

Går nok bra, bare fryktelig irriterende.

Nå har jeg skrevet laaaange mail til venner/familie.

Lest ALLE aviser jeg har funnet, hmmm. jepp.. nå kjeder jeg meg. Tror jeg finner meg en film heller.

Ingenting er så vondt som tannverk! Stakkars deg!

Men venteliste i 2 år?!! Hvor bor du hen da? Jeg fikk operert visdomstann på tannlegehøyskolen, men da tror jeg man må være student.

2 år var da voldsomt. Stakkars deg og god bedring!

Ps håper du ligger og sover nå ...

HÆ!!! 2 år på venteliste for å operere bort visdomstenner! Det er jo uhørt!

Ring og purr, igjen og igjen. Til slutt blir de så lei at de setter deg opp før.

Kan du komme på kort varsel, gi beskjed om det også. Det hender det kommer avbestillinger, og da vil de gjerne fylle opp de hullene på timelista.

Ingenting er så vondt som tannverk! Stakkars deg!

Men venteliste i 2 år?!! Hvor bor du hen da? Jeg fikk operert visdomstann på tannlegehøyskolen, men da tror jeg man må være student.

2 år var da voldsomt. Stakkars deg og god bedring!

Ps håper du ligger og sover nå ...

Jepp, har vært på venteliste for kjevekirurgi i Arendal de siste 2 årene.

Vet at til og med tannlegen min har prøvd å mase litt. Men uten hjelp.

For 3 mnd siden fik jeg brev i posten, forespørsmål om jeg fortsatt ønsket å stå på venteliste siden de ikke kunne se fram til at jeg rakk fram i køen de neste 6 mnd.

Er ikke plaget sånn til daglig, det er bare disse infeksjonene som er plagsomme.

Har ikke fått sove 5 min, men heldigvis etter mange års søvnløse netter med barna. Så går det også bra.

Er på vei ut for å få resept på antibiotika og smertestillans. Så det hjelper jo.

Bare kjedet meg i natt :)

Annonse

Jepp, har vært på venteliste for kjevekirurgi i Arendal de siste 2 årene.

Vet at til og med tannlegen min har prøvd å mase litt. Men uten hjelp.

For 3 mnd siden fik jeg brev i posten, forespørsmål om jeg fortsatt ønsket å stå på venteliste siden de ikke kunne se fram til at jeg rakk fram i køen de neste 6 mnd.

Er ikke plaget sånn til daglig, det er bare disse infeksjonene som er plagsomme.

Har ikke fått sove 5 min, men heldigvis etter mange års søvnløse netter med barna. Så går det også bra.

Er på vei ut for å få resept på antibiotika og smertestillans. Så det hjelper jo.

Bare kjedet meg i natt :)

GOD BEDRING! Håper du får en god dag, tross alt!

Venteliste? Jeg fikk operert ut mine bare ved å bestille tid... Kan du ikke få det gjort privat da? Sikkert dyrere, men bedre enn smertehelvete tannverk er hvertfall...

Veldig mye dyrere, tannlegen min sa at jeg måtte ut med minst 10.000 hvis ikke mer.

Men hvis jeg venter på min tur på sykehuset så må jeg bare ut med egenandel.

Siden jeg har fått kun 3 infeksjoner de siste 2 årene, så holder jeg ut og håper at det må være min tur snart.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...