Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For øvrig så ligger serien ute på www.dr.dk, nærmere bestemt på

http://www.dr.dk/dokument/Storken/index.shtm

Man trenger ikke installere noe eller registrere seg, bare klikke på linken, så spilles programmene av i Windows Media Player (om man ikke har byttet til et annet program for slike filer).

Men en fordel med å se det på norsk TV er jo teksting da. Jeg synes det er vanskelig å få med meg alt av muntlig dansk... :-)

For øvrig så ligger serien ute på www.dr.dk, nærmere bestemt på

http://www.dr.dk/dokument/Storken/index.shtm

Man trenger ikke installere noe eller registrere seg, bare klikke på linken, så spilles programmene av i Windows Media Player (om man ikke har byttet til et annet program for slike filer).

Men en fordel med å se det på norsk TV er jo teksting da. Jeg synes det er vanskelig å få med meg alt av muntlig dansk... :-)

Hei Gemini

Vet du hvordan man får sett de første episodene? Jeg får bare opp de episodene 2 år etter, og har ikke sett første avsnitt. Det er det som går på tv nå, men kjekt om det fantes på nettet også:)

Hei Gemini

Vet du hvordan man får sett de første episodene? Jeg får bare opp de episodene 2 år etter, og har ikke sett første avsnitt. Det er det som går på tv nå, men kjekt om det fantes på nettet også:)

Dessverre ser det ut til at de er tatt bort nå igjen. De kommer og går på de sidene der. Tror serien blir vist på dansk TV fra tid til annen, og at det da blir tatt vekk fra nettsidene. Jeg har i alle fall funnet programmene der ved et par anledninger, og en annen gang der i mellom var programmene tatt vekk.

Kanskje de er å finne på NRK sine nett-tv-sider?

www.nrk.no/webtv

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...