Gå til innhold

Trenger SÅRT søvnråd nå ass..! Sukk..

Anbefalte innlegg

Gjest søvnmangel
Skrevet

Blir gal snart tror jeg..Sønnen min på 6 mnd har aldri sovet en hel natt og aldri våkna mindre enn 2 ganger i løpet av natta..Har holdt på med å venne han til å bare spise en gang i løpet av natta nå en ukes tid. Første natta var det en del skrik, men gikk fint, 2. og 3. natta var det bare jamring et par ganger men sovna etter et par minutter. 4., 5. og 6. natta våkna han ikke før 2-3-tida (vanligvis gir jeg han ca 23-24). Men så..de siste tre nettene har han vært så veldig urolig..våknet mange ganger (annenhver time eller mer) og vil opp kl.4-5 ca..

I natt var det den verste natta av alle! Han hylskrek fra 2.30-06.00 med bare få minutters pause inniblant (tror det var en litt lengre pause på ca 20-30 min ila den perioden og, men ellers gikk det stort sett i ett). Kl.06.00 sovna han (rett før jeg hadde tenkt å mate han og stå opp, for er kl.06 jeg har satt som tidspunkt for det (tidligst) Etter råd fra søvnekspert..)

Nå sitter jeg og gruer meg til natta og begynner nesten å grine bare jeg tenker på det..orker ikke mer snart..Desperat etter søvn..Synes jeg har holdt ut lenge nå..Og jeg som var så glad fordi det gikk så fint..også kom denne hersens natta her..HJELP!

ps. Ammer, men har begynt med en halv porsjon grøt formiddag og kveld..

Skrevet

Skjønner godt at du er utslitt og fortvilet, det er vanskelig når man ikke får hvilt ut ordentlig.

Eldstejenta mi var ikke så ulik gutten din når hun var på samme alder. Til slutt la vi henne på eget rom og, vips, hun sov hele natten! Da var det jeg som var våken og måtte stå opp for å få ut melk som sprengte, men jenta sov hele natta fra den dagen:)

Har du mulighet til å ligge på et annet rom enn gutten din, slik at pappa`n kan ta seg av ham og bare komme inn til deg med ham en gang i løpet av natta når det er tid for mat? Da har du ihvertfall mulighet til å få sove ut, så får samboeren din ta støyten en natt:)

Lykke til, håper du får sove litt mer i natt

Skrevet

Jeg synes ikke dette høres så ille ut. Sønnen min på nesten ni måneder våkner i hvert fall tre ganger i løpet av natten og da synes vi det har vært en god natt. Han legger seg klokka halv åtte og står opp ca. halv syv.

Man kan ikke forvente så veldig mye av en seks måneder gammel baby.

Skrevet

uff..føler med deg! Har det nesten på akkurat samme måte! Har dessverre ingen tips, men ønsker deg lykke lykke til! Det må da bli bedre snart!:)

Gjest lykke lykke til
Skrevet

Sorry. Men har ingen gode råd. Det er veldig hektisk når det står på. Eldstegutten vår sov aldri nettene igjennom før han var 3 år. Datra vår på snart 3 år er våken 2-100 ganger iløpet av natta. Så vi er ikke gode forbilder på dette. Må derfor si at jeg føler med deg . og at dette kan ta tid.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...