Gjest naturlig slutt? Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Jenta mi er snart 6 mnd og har fått grøt i snart 2 mnd og nå de siste dagene litt potet og grønnsaker til middag. Hun får pupp en gang på natten. Hun får tilbud om pupp ofte på dagen, men vil ofte ikke ha. Hun får ikke grøt eller middag før hun har sugd litt, for jeg tror hun helst bare vil ha mat. Men jeg tenker at hun får veldig lite væske i seg. Vet jo ikke hvor mye hun får fra puppen, men mye ammer hun ikke. Hun vil rett og slett ikke. Hun er veldig opptatt av oss når vi spiser og skulle nok gjerne ha ordentilg mat :-) Jeg har prøvd med vann og tillegg fra tåteflaske og tutekopp, men det skjønner hun ikke og vil ikke ha det. Om to mnd skal jeg være borte fra henne i 4 dager og tenker at det blir en automatisk ammestopp. Hun er jo ikke så veldig glad i puppen og jeg synes at jeg har ammet henne lenge nok da. Hvordan går jeg frem videre. Noe væske må hun vel ha? Hvor mye trenger de i døgnet? vann eller tillegg? Hun er passe stor. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/226971-pupp-avvenning-6-mnd/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.