Gemini Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Du får prøve deg fram Omega-3 er kjempeviktig om man har leddplager, men det vet du sikkert Ja, prøver ut et preparat som heter Bio-Sport nå, som har Omega3, omega6, anti-oksydanter etc., dyrt, og foreløpig null effekt. 0 Siter
mariamamma Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Uffda... Nå er nok ikke mamma så påståelig som din svigers, men hun brenner så veldig for helse og mat og hva-man-ikke-skal-spise. Det er jo flott det. Men jeg liker også å ta avgjørelser selv, og hvertfall ikke bruke jenta mi som forsøkskanin. Hun har litt lett for å dytte sine "oppdagelser" over på barn og barnebarn, ja. Kanskje de kjenner hverandre? Brenner for det samme? Bor dere i Oslo ;o) 0 Siter
nanna Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Nå er nok ikke mamma så påståelig som din svigers, men hun brenner så veldig for helse og mat og hva-man-ikke-skal-spise. Det er jo flott det. Men jeg liker også å ta avgjørelser selv, og hvertfall ikke bruke jenta mi som forsøkskanin. Hun har litt lett for å dytte sine "oppdagelser" over på barn og barnebarn, ja. Kanskje de kjenner hverandre? Brenner for det samme? Bor dere i Oslo ;o) Jeg brenner forsåvidt også for helse og mat og sånn, men ikke på samme måten som svigers. Hun er litt mer sånn høytflyvende, driver med healing og sånt. Melange er sunnere enn olivenolje, og pølser i babymaten er veldig bra. Men melk - det er farlig, det. *stønn* 0 Siter
morsan Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Jeg brenner forsåvidt også for helse og mat og sånn, men ikke på samme måten som svigers. Hun er litt mer sånn høytflyvende, driver med healing og sånt. Melange er sunnere enn olivenolje, og pølser i babymaten er veldig bra. Men melk - det er farlig, det. *stønn* *lol* Kjenner igjen lusa på gangen her i gården også, selv om "skytsen" rettes mot annet enn melk! ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.