Gå til innhold

Kan barn dø hvis de ikke får kumelk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du får prøve deg fram :) Omega-3 er kjempeviktig om man har leddplager, men det vet du sikkert :)

Ja, prøver ut et preparat som heter Bio-Sport nå, som har Omega3, omega6, anti-oksydanter etc., dyrt, og foreløpig null effekt.

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

15

• Gemini

11

• nanna

7

• Glimtipper

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Uffda...

Nå er nok ikke mamma så påståelig som din svigers, men hun brenner så veldig for helse og mat og hva-man-ikke-skal-spise. Det er jo flott det. Men jeg liker også å ta avgjørelser selv, og hvertfall ikke bruke jenta mi som forsøkskanin. Hun har litt lett for å dytte sine "oppdagelser" over på barn og barnebarn, ja.

Kanskje de kjenner hverandre? Brenner for det samme? Bor dere i Oslo ;o)

Skrevet

Nå er nok ikke mamma så påståelig som din svigers, men hun brenner så veldig for helse og mat og hva-man-ikke-skal-spise. Det er jo flott det. Men jeg liker også å ta avgjørelser selv, og hvertfall ikke bruke jenta mi som forsøkskanin. Hun har litt lett for å dytte sine "oppdagelser" over på barn og barnebarn, ja.

Kanskje de kjenner hverandre? Brenner for det samme? Bor dere i Oslo ;o)

Jeg brenner forsåvidt også for helse og mat og sånn, men ikke på samme måten som svigers. Hun er litt mer sånn høytflyvende, driver med healing og sånt. Melange er sunnere enn olivenolje, og pølser i babymaten er veldig bra. Men melk - det er farlig, det. *stønn*

Skrevet

Jeg brenner forsåvidt også for helse og mat og sånn, men ikke på samme måten som svigers. Hun er litt mer sånn høytflyvende, driver med healing og sånt. Melange er sunnere enn olivenolje, og pølser i babymaten er veldig bra. Men melk - det er farlig, det. *stønn*

*lol* Kjenner igjen lusa på gangen her i gården også, selv om "skytsen" rettes mot annet enn melk! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...