Svimern Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 Hei NHD ! Årsak til at man legger på seg av SSRI/AD. 1. AD påvirker forbrenning ? 2. AD gjør det "lykkeligere" og som vi vet når vi har det bra er ofte matlysten bedre = vektøkning ? 0 Siter
Gjest blitt tjukk Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Mitt stoffskifte har i alle fall gått ned siden jeg begynte på ssri. Før hadde jeg høyt stoffskifte,nå lavt. Men hva som gjør det, vet jeg ikke. 0 Siter
Gjest Cipralexbruker Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Jeg mener å ha hørt at det er sultfornemmelsen/metthetsfølelsen/appetittem som påvirkes. En føler derfor mye mer sult, og spiser dermed mer. Da legger en jo også på seg. 0 Siter
marylyn Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 Mitt stoffskifte har i alle fall gått ned siden jeg begynte på ssri. Før hadde jeg høyt stoffskifte,nå lavt. Men hva som gjør det, vet jeg ikke. før gikk jeg på seroxat for depresjon , og ble smellfeit, og gikk da over til cipramil , og slanket meg ned til ønsket vekt. Cipramil påvirker ikke min vekt , men jeg passer på hva jeg spiser . Trist nok lell me psykiske plager , om en ikke ska legge på seg å i tillegg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.