Gjest Nå tør jeg ikke skrive nick :) Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 Noen som kan svare oss? Hvor "ren" må vandelsattesten være? Jeg har en stygg trygdesvindelsak på meg.. Klarte å få 8000 for mye utbetalt i trygd da jeg jobbet samtidig som jeg mottok 50% dagpenger i en periode på 1 år. Dette er nå over 10 år siden.. Til tross for at dette ikke var ment som trygdesvindel, men var bare rot fra min side, så ble jeg dømt til betinget fengsel i 10 dager.. Altså har dette havnet på rullebladet mitt.. Betyr dette at jeg er uaktuell til å både adoptere og å være beredskapshjem? PS: Min samboer er "clean" 0 Siter
Gjest my! Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 Anbefaler deg å ringe /kontakte et av adopsjonsformidlerene. Tror det har en del og si om du angrer,har lært av det osv. 0 Siter
Gjest forståsegpåer Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 Anbefaler deg å ringe /kontakte et av adopsjonsformidlerene. Tror det har en del og si om du angrer,har lært av det osv. Det å adoptere og det å være beredskapshjem er to vidt forskjellige ting. Det stilles anderledes kriterier da det å være beredskapshjem er en betalt jobb. Uansett er det en helhetsvurdering som gjøres av deg/dere som personer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.