Gå til innhold

Barnebursdager og godteposer

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra
Skrevet

HÆ? Får godteposer når de GÅR??

Det er da vel vanlig å dele ut eller leke som fiske etter eller leke kiosk for å dele ut godteposene PÅ bursdagen? Slik at de kan spise godtet der. Istedenfor å ha masse stående fremme?

Er det folk som gir med godtepiosen hjem etter bursdagen? Det høres helt villt ut spør du meg. Har aldri hørt om det før. Godtet er jo for bursdagen ikke etterpå...

Har inntrykk av at det er helt vanlig å fiske godteposer ved avslutningen av selskapet, altså at posene blir med hjem,

Gjest sandex
Skrevet

Men da får de vel ikke posene rett før de drar, men ganske tidlig på bursdagen? Ikke det jeg fikk inntrykk folk gjorde, men at de fikk dem rett før de skaulle hjem, nettopp for å ha dem med...

Det kan jeg aldri tenke meg :) Da er det isåfall bare for å være ekle.. Gi de sukkersjokk før de skal legge seg :) hehe

Skrevet

HÆ? Får godteposer når de GÅR??

Det er da vel vanlig å dele ut eller leke som fiske etter eller leke kiosk for å dele ut godteposene PÅ bursdagen? Slik at de kan spise godtet der. Istedenfor å ha masse stående fremme?

Er det folk som gir med godtepiosen hjem etter bursdagen? Det høres helt villt ut spør du meg. Har aldri hørt om det før. Godtet er jo for bursdagen ikke etterpå...

...og akkurat derfor liker jeg ikke konseptet godteposer. Jeg skjønner ikke hvorfor man skal proppe seg med godis på festen OG etterpå. Jeg har aldri opplevd at barna har fått delt ut godteposen på festen, de får den alltid på vei ut.

Gjest Debra irl
Skrevet

Hos oss får de ikke godtposer. Jeg bruker godteri som "bordpynt" og strør det utover bordet, så spiser de av det så lenge de er der.

Det jeg gjorde med jentene, var å ta et gruppebilde av dem i trappa, så printet jeg ut et til hver av dem, så tegnet de en ramme mens de var her, så fikk de det med seg hjem. Veldig koselig, og like populært som "ta-med-hjem-gave".

Mrs. Wallace
Skrevet

Vi har ikke godteposer, og sånn er det.

Ikke er det blitt spurt etter, heller. Og de andre foreldrene er ganske så takknemlige for å slippe det ekstra sukkeret med hjem. ;o)

Vi har fiskedam eller skattejakt i løpet av bursdagen, hvor alle får en gullpengesjokolade eller to. Holder lenge.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...